Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der er 14 mdr mellem mine.... og det synes jeg er alt for tæt og kroppen slet ikke klar til at være gravid endnu engang.
Men hos mig var det slet ikke muligt at blive gravid med nr 2, så der var jo ingen grund til at passe på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil gerne have lukket denne afstemning.
Vi har haft snakket om en lillebror/søster til Isabella om nogle år. Men der skal min. gå ca 1-2 år, da jeg har fået kejsersnit
Der er 25 mdr mellem de to store, og 3 år mellem mellemste og yngst og 3 år er helt klart min favorit-aldersforskel.
Det var giga hårdt med de to første, for ældste kunne ikke nok selv.
Det har bare været SÅ nemt med nr 3.
Der er 3,5 år i mellem vores drenge. Helt perfekt, fordi den store kunne så mange ting selv og fordi vi fik nydt ham i hans første år.
Der bliver så næsten 5 år i mellem den yngste og den lille nye og det ville jeg gerne at det havde været mindre. Men mon ikke det går alligevel
Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige - og det er passende for os
Jeg har stemt 12- da jeg går ud fra at der er 12-24 mdr der er 23 måneder mellem mine de to store og der kommer til at være 3½ år fra den yngste til den der kommer nu her i marts
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128