Hvor lang tid mellem børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor langtid er der mellem jeres børn/hvor langtid synes i der mindst skal være?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

845 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Benjamins'mor

Ja, hvor langtid er der mellem jeres børn? Og hvor langtid synes i der mindst skal være?

Man kan stemme flere gange.

Knus Christina.. Mor til Benjamin fra 03.01.11.

Laver lige en ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

kimfrit

Jeg har kun 1 lige nu, men planlægger at begynde på nr. 2 når hun er omkring 1 år

Anmeld

12. marts 2011

Lullaby

3-4 år. Så kan man nå at nyde dem imens de er små

Anmeld

12. marts 2011

Mi

Vi har 4½ år mellem vores tvillinger og deres lillesøster. Det er helt perfekt

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. marts 2011

JustAnotherName

Hvad der er passende afhænger af den enkeltes families ressourcer!!!

Anmeld

12. marts 2011

Benjamins'mor

kimfrit skriver:

Jeg har kun 1 lige nu, men planlægger at begynde på nr. 2 når hun er omkring 1 år

Har lavet en ny, da jeg kom til at oprette den før jeg var færdig med den.

Anmeld

12. marts 2011

132319

Lullaby skriver:

3-4 år. Så kan man nå at nyde dem imens de er små

Enig 

Der er 2 år og 9 måneder i mellem mine børn og jeg ville gerne have haft at der havde været ½ og allerhelst 1 år mere i mellem.

Kunne slet ikke forestille mig at få børn tættere end jeg har 

Anmeld

13. marts 2011

MamaLook

Jeg har stemt "mindst 4 år" - om 4-5 år går vi igang med nr 2. Og det er egentlig mest af selviske årsager, da vi ikke har lyst til at have 2 'små' børn, for det må da være enormt hårdt - især for forholdet.

Min kæreste har 2 søskende, hvor der er ca. 5 år imellem dem alle - og de føler ikke, de er gået glip af noget. De har sagtens kunnet lege sammen trods aldersforskellen og har fået et meget tæt sammenhold. Jeg har selv en søster, hvor der er 2,5 år imellem. Det har været rigtig dejligt, men det havde ikke gjort noget, at der havde været længere imellem.

Ja jaa, man siger så meget - men for at stå ved vores beslutning, skal jeg have opsat en hormonspiral, der først skal tages ud om 4-5 år

Anmeld

13. marts 2011

mortilflere

Blankt ...........

Jeg kan ikke sætte alder på , for det er hvad der er bedst i den familie man nu er i

Mine er delt sådan op :

15/7-93

28/3-96

8/12-03

15/7-05

Anmeld

13. marts 2011

Isabella_mor

jeg har svaret 3.. fordi at der er min dreng stor nok til at kunne klare mange ting selv.. så han ikke er så afhængig af sin mor og far hele tiden så der er plads til at man kan have en lille ny.. det kræver jo rigtig meget.. og jeg tror seriøst jeg ville dø hvis ik jeg ventede til efter han var 3..

men der er også nogle praktiske grunde...

1. så er han forhåbentlig ikke blebarn længere.. en udgift mindre.. så man ikke skal købe bleer til to unger... det er dyrt,

2. vi er forhåbentlig flyttet i et hus hvor vi har mere plads til den tid.

3. fik kejsersnit med villads og vil gerne have at jeg ikke ødelægger min krop mere end højest nødvendigt.. de siger jo gerne at der må gå 2 år minimum til man blir gravid igen..

efter fødslen havde jeg det ligesom når man har det elendigt efter en bytur. "jeg drikker aldrig igen" altså bare "jeg skal IKKE have flere børn!!!"

men eftersom fødslen er kommet på afstand så tænker man, det var da ikke så slemt... og har da allerede snakket med morten om at vi da skal have en bror eller en søster til Villads når den tid kommer hvor vi flytter i hus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.