Noah 3år + suttefri (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Kamulla

louiseandersen85 skriver:

ja det gør da. Du skal da bare være glad og stolt. Det er en rigtig lille charmør du har dig der. Og han ligner bestemt ikke en pige

En dreng med tydelige øjenvipper er da smadder flot.

Du skal nok få en masse svigerdøtre på besøg med tiden

eller svigersønner.. haha...  nogle mener jo han bliver homo da han jo (stakkels unge) kun bor sammen med hans mor.. derfor præget at det feminime herhjemme  

ikke længe siden hvor han blev kaldt for en HUN da han cyklede i sin turkise flyverdragt på en blå cykel... "nej hvor er HUN bare dygtig til at cykle"  og folk der stadig spærg om det er en pige eller dreng syntes nu han er MEGET drenget at se på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

LR85

Sallisørøver skriver:

eller svigersønner.. haha...  nogle mener jo han bliver homo da han jo (stakkels unge) kun bor sammen med hans mor.. derfor præget at det feminime herhjemme  

ikke længe siden hvor han blev kaldt for en HUN da han cyklede i sin turkise flyverdragt på en blå cykel... "nej hvor er HUN bare dygtig til at cykle"  og folk der stadig spærg om det er en pige eller dreng syntes nu han er MEGET drenget at se på

hahaha.... ej for søren.

Ja min dreng er også blevet kaldt 'hun' på trods a knald-blå flyverdragt og hue. Men ja... who knows.

Han skal sgu nok bryde ud a jeres 'feminine' hjem, med nogen rock plakater, skaterboards og star wars til den tid

Anmeld

12. marts 2011

Aves.

Flot...og ja, man kan jo godt se hvor han har sit smukke ydre fra...flot par I er..

Åh, jeg skal have taget sutten fra min den yngste...han er lige blevet 5 år, så det er vidst tid til at smide falde i søvn sutten..

Anmeld

12. marts 2011

Bas

Sallisørøver skriver:

ja.. har altid sagt at sutten max blev til han blev 3år.. Noah har aldrig været vild med sutter.. jo som trøst, men aldrig rigtigt brugt dem den ellers.. han tog den ud og lagde den på bordet normalt.. men så drog vi til Texas i efterårsferien.. og i de 2uger blev han tæt knyttet på den sut.. ret træls lige når han snart blev 3år..

Nå.. men op til Jul prøvede jeg så at lokke med at give/sende dem til julemanden (som alle hans andre venner gjorde) men nej.. der var ikke bid.. han faldt så og slog fortænderne løse (de nu mørke) og slog huld i overløbe og underlæbe.. hans tænder ville ikke sætte sig fast igen så længe han brugte sut.. men kom i tanke om jeg mente jeg afleverede mine sutter til et suttetræ inde i Zoo... NÆSTEN rigtigt.. i frederiksberg have.. lige ved siden af.. og Noah ville mægtig gerne aflevere hans sutter inde ved dyrene.. hold op hvor var jeg nervøs... det var eh hyggelig tur hvor MHK var med (søde fotograf af selve begivenheden) og vi tog i Zoo bagefter og hyggede...

det andet der er billeder af er fra hans 3års fødselsdag som var d. 3. Marts.. sikke tiden den flyver.. nå lidt hygge morgen billeder før BH og før mor her tog i skole...

Hvor er Noah dog dygtig.
Rigtig køn dreng du har.

Anmeld

12. marts 2011

JustAnotherName

Hvor er han dog bare en KØN knægt! ....Men har har det jo ikke fra fremmede, kan jeg se   Tillykke med at han nu er suttefri  Sådan!

Anmeld

12. marts 2011

MaliksMor

Sallisørøver skriver:

ja.. har altid sagt at sutten max blev til han blev 3år.. Noah har aldrig været vild med sutter.. jo som trøst, men aldrig rigtigt brugt dem den ellers.. han tog den ud og lagde den på bordet normalt.. men så drog vi til Texas i efterårsferien.. og i de 2uger blev han tæt knyttet på den sut.. ret træls lige når han snart blev 3år..

Nå.. men op til Jul prøvede jeg så at lokke med at give/sende dem til julemanden (som alle hans andre venner gjorde) men nej.. der var ikke bid.. han faldt så og slog fortænderne løse (de nu mørke) og slog huld i overløbe og underlæbe.. hans tænder ville ikke sætte sig fast igen så længe han brugte sut.. men kom i tanke om jeg mente jeg afleverede mine sutter til et suttetræ inde i Zoo... NÆSTEN rigtigt.. i frederiksberg have.. lige ved siden af.. og Noah ville mægtig gerne aflevere hans sutter inde ved dyrene.. hold op hvor var jeg nervøs... det var eh hyggelig tur hvor MHK var med (søde fotograf af selve begivenheden) og vi tog i Zoo bagefter og hyggede...

det andet der er billeder af er fra hans 3års fødselsdag som var d. 3. Marts.. sikke tiden den flyver.. nå lidt hygge morgen billeder før BH og før mor her tog i skole...

Hvor er det flot at han har smidt sutterne

& WAUW en lækkermås, han bliver uden tvilv en hjerteknuser

Anmeld

12. marts 2011

Kamulla

tak tøser

Anmeld

16. marts 2011

Magsen

CHARMETROLD !! 

Jeg kommer til at følge alle dine billeder herefter, han er sååå pæn han er ! 

Anmeld

16. marts 2011

Kamulla

Maggieh skriver:

CHARMETROLD !! 

Jeg kommer til at følge alle dine billeder herefter, han er sååå pæn han er ! 

hvor er du sød 

Anmeld

16. marts 2011

Magsen

Sallisørøver skriver:

hvor er du sød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.