Noah 3år + suttefri (med billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Kamulla

tak for jeres kommentarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

smokin

Sallisørøver skriver:

ja.. har altid sagt at sutten max blev til han blev 3år.. Noah har aldrig været vild med sutter.. jo som trøst, men aldrig rigtigt brugt dem den ellers.. han tog den ud og lagde den på bordet normalt.. men så drog vi til Texas i efterårsferien.. og i de 2uger blev han tæt knyttet på den sut.. ret træls lige når han snart blev 3år..

Nå.. men op til Jul prøvede jeg så at lokke med at give/sende dem til julemanden (som alle hans andre venner gjorde) men nej.. der var ikke bid.. han faldt så og slog fortænderne løse (de nu mørke) og slog huld i overløbe og underlæbe.. hans tænder ville ikke sætte sig fast igen så længe han brugte sut.. men kom i tanke om jeg mente jeg afleverede mine sutter til et suttetræ inde i Zoo... NÆSTEN rigtigt.. i frederiksberg have.. lige ved siden af.. og Noah ville mægtig gerne aflevere hans sutter inde ved dyrene.. hold op hvor var jeg nervøs... det var eh hyggelig tur hvor MHK var med (søde fotograf af selve begivenheden) og vi tog i Zoo bagefter og hyggede...

det andet der er billeder af er fra hans 3års fødselsdag som var d. 3. Marts.. sikke tiden den flyver.. nå lidt hygge morgen billeder før BH og før mor her tog i skole...

Hvor er du smuk! Og gud hvor I ligner hinanden. Jeg vil også give Malous sutter til suttetræet i Frederiksberg have når hun bliver 3 

Anmeld

12. marts 2011

Kamulla

Zette skriver:

Hvor er du smuk! Og gud hvor I ligner hinanden. Jeg vil også give Malous sutter til suttetræet i Frederiksberg have når hun bliver 3 

tak hvor er du sød 

god idé.. er dog lidt ked af jeg ikke nåede at få billede i posen samt en farvel sut hilsen.. men hva faen.. de bliver jo fjernet å et tidspunkt... mine sutter var der ihvertfald ikke

Anmeld

12. marts 2011

smokin

Sallisørøver skriver:

tak hvor er du sød 

god idé.. er dog lidt ked af jeg ikke nåede at få billede i posen samt en farvel sut hilsen.. men hva faen.. de bliver jo fjernet å et tidspunkt... mine sutter var der ihvertfald ikke

haha ej men måske din søns er der når vi kommer med vores

Jeg forventer også vi er færdige når vi er 3 år. Så der er heldigvis et stykke tid endnu. Hun er godt nok glad for sine sutter 

Anmeld

12. marts 2011

Kamulla

Zette skriver:

haha ej men måske din søns er der når vi kommer med vores

Jeg forventer også vi er færdige når vi er 3 år. Så der er heldigvis et stykke tid endnu. Hun er godt nok glad for sine sutter 

Noah har som skrevet aldrig brugt sine andet end til trøst og til at sove med.. men han var godt nok glad for dem da vi kom hjem fra Texas.. den var i munden konstant. og han spurgte efter den konstant.. han havde sutten i munden senest morgenen samme dag da vi tog derud.. han vågnede natten op til fordi han ikke kunne finde sin sut, og ville ikke sove før jeg stod op og fandt en ny.. var SÅ nervøs.. men han har taget det SÅ flot så det krydser  jeg også for din gør når det når til at være hendes tid

Anmeld

12. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det var bare super flot gået med sutterne

WAW - en smuk søn du har - gude smukke øjne

Anmeld

12. marts 2011

LR85

hold op en smuk dreng du har dig.

Han er virkelig køn.

Anmeld

12. marts 2011

Kamulla

louiseandersen85 skriver:

hold op en smuk dreng du har dig.

Han er virkelig køn.

tusind tak.. syntes jeg jo også selv.. men det varmer at andre også syntes det 

Anmeld

12. marts 2011

Kamulla

MoarHvidovre skriver:

Det var bare super flot gået med sutterne

WAW - en smuk søn du har - gude smukke øjne

folk kommenterer tit hans øjne.. hehe.. og nogle tror stadig han er en pige...  mine søskende er bare jaloux over han har længere vipper end dem haha

Anmeld

12. marts 2011

LR85

Sallisørøver skriver:

tusind tak.. syntes jeg jo også selv.. men det varmer at andre også syntes det 

ja det gør da. Du skal da bare være glad og stolt. Det er en rigtig lille charmør du har dig der. Og han ligner bestemt ikke en pige

En dreng med tydelige øjenvipper er da smadder flot.

Du skal nok få en masse svigerdøtre på besøg med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.