Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg står og er igang med at lave hindbærmousse til en lagkage, og jeg har brug for hjælp.
Der står at hindbærene skal drænes for saft, men skal jeg bruge bærene eller saften?!
Hilsen en meget forvirret nybegynder (første gang)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pullemulle skriver: Jeg står og er igang med at lave hindbærmousse til en lagkage, og jeg har brug for hjælp. Der står at hindbærene skal drænes for saft, men skal jeg bruge bærene eller saften?! Hilsen en meget forvirret nybegynder (første gang)
bærene
Ni-ko-li-ne skriver: bærene
Er du sikker? Det er jo næsten bare en bunke kerner?
Pullemulle skriver: Er du sikker? Det er jo næsten bare en bunke kerner?
altså jeg plejer at bruge bærene... men de plejer ikke at være ødelagte jo...
men jeg kender jo ikke hele opskriften
Nå for søren. Jeg lige lavet det igen i dag, og jeg bruger da det hele. Har slet ikke tænkt over det ikke skulle være sådan.
Ni-ko-li-ne skriver: altså jeg plejer at bruge bærene... men de plejer ikke at være ødelagte jo... men jeg kender jo ikke hele opskriften
Bærrene optøes, drænes for frugtsaft i en sigte og moses ud med sukker og vanille.
Hvordan forstår du det?
Pullemulle skriver: Bærrene optøes, drænes for frugtsaft i en sigte og moses ud med sukker og vanille. Hvordan forstår du det?
som at bærene tøes og drænes og så moses bærene og det er så bærene man skal bruge
Ni-ko-li-ne skriver: som at bærene tøes og drænes og så moses bærene og det er så bærene man skal bruge
Altså hvis du bare lægger bærene op i en si ryger der da ikke noget væske fra? Først når de moses.
Pullemulle skriver: Altså hvis du bare lægger bærene op i en si ryger der da ikke noget væske fra? Først når de moses.
nogle gange gør der.... men så er der bare ikke så meget at dræne
Ni-ko-li-ne skriver: nogle gange gør der.... men så er der bare ikke så meget at dræne
Nå for pokker da.. Så har jeg sku nok gjort det forkert... Jeg må se om jeg kan redde den Tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128