Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva skriver:PiaR skriver:Eva skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:Eva skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:Jeg har været hjemme hos søde Eva og hente min børn som bare har hygget sig så godt, så har jeg været ude og handle lidt og ellers bare hygget med familien...Knus Pia... Jeg vil også snart mødes med jer...MajbrittJaaaahhhhh....kom ned til os... så holder vi en tøseweekend her hos mig...Hej åhhh det ville være fedt...MajbrittLad os gøre noget ved det... Det kunne altså være super er sikker på at vi tøser ville grine en hel weekend sammen og drikke en masse vin og hvad vi ellers kunne finde på... iiii det lyder så hyggeligt at vi da må finde en dato ikk :o)Sig til....jeg kan om fjorten dage og kan også på fredag..hvad siger I???knus..Jeg kan også på fredag Skal vi så ikke finde på noget der...??? hvad siger Majbritt??
PiaR skriver:Eva skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:Eva skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:Jeg har været hjemme hos søde Eva og hente min børn som bare har hygget sig så godt, så har jeg været ude og handle lidt og ellers bare hygget med familien...Knus Pia... Jeg vil også snart mødes med jer...MajbrittJaaaahhhhh....kom ned til os... så holder vi en tøseweekend her hos mig...Hej åhhh det ville være fedt...MajbrittLad os gøre noget ved det... Det kunne altså være super er sikker på at vi tøser ville grine en hel weekend sammen og drikke en masse vin og hvad vi ellers kunne finde på... iiii det lyder så hyggeligt at vi da må finde en dato ikk :o)Sig til....jeg kan om fjorten dage og kan også på fredag..hvad siger I???knus..Jeg kan også på fredag
Eva skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:Eva skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:Jeg har været hjemme hos søde Eva og hente min børn som bare har hygget sig så godt, så har jeg været ude og handle lidt og ellers bare hygget med familien...Knus Pia... Jeg vil også snart mødes med jer...MajbrittJaaaahhhhh....kom ned til os... så holder vi en tøseweekend her hos mig...Hej åhhh det ville være fedt...MajbrittLad os gøre noget ved det... Det kunne altså være super er sikker på at vi tøser ville grine en hel weekend sammen og drikke en masse vin og hvad vi ellers kunne finde på... iiii det lyder så hyggeligt at vi da må finde en dato ikk :o)Sig til....jeg kan om fjorten dage og kan også på fredag..hvad siger I???knus..
PiaR skriver:twinboys skriver:Eva skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:Jeg har været hjemme hos søde Eva og hente min børn som bare har hygget sig så godt, så har jeg været ude og handle lidt og ellers bare hygget med familien...Knus Pia... Jeg vil også snart mødes med jer...MajbrittJaaaahhhhh....kom ned til os... så holder vi en tøseweekend her hos mig...Hej åhhh det ville være fedt...MajbrittLad os gøre noget ved det... Det kunne altså være super er sikker på at vi tøser ville grine en hel weekend sammen og drikke en masse vin og hvad vi ellers kunne finde på... iiii det lyder så hyggeligt at vi da må finde en dato ikk :o)
twinboys skriver:Eva skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:Jeg har været hjemme hos søde Eva og hente min børn som bare har hygget sig så godt, så har jeg været ude og handle lidt og ellers bare hygget med familien...Knus Pia... Jeg vil også snart mødes med jer...MajbrittJaaaahhhhh....kom ned til os... så holder vi en tøseweekend her hos mig...Hej åhhh det ville være fedt...Majbritt
Eva skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:Jeg har været hjemme hos søde Eva og hente min børn som bare har hygget sig så godt, så har jeg været ude og handle lidt og ellers bare hygget med familien...Knus Pia... Jeg vil også snart mødes med jer...MajbrittJaaaahhhhh....kom ned til os... så holder vi en tøseweekend her hos mig...
twinboys skriver:PiaR skriver:Jeg har været hjemme hos søde Eva og hente min børn som bare har hygget sig så godt, så har jeg været ude og handle lidt og ellers bare hygget med familien...Knus Pia... Jeg vil også snart mødes med jer...Majbritt
PiaR skriver:Jeg har været hjemme hos søde Eva og hente min børn som bare har hygget sig så godt, så har jeg været ude og handle lidt og ellers bare hygget med familien...Knus Pia...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128