Hvad laver i??? Her er så stille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2008

A.

twinboys skriver:

agnieszka skriver:

jeg er her:D har ikke lavet noget bare hygge med den lille og går lille tur så har han endelig fået flyvedragt på for første gang:) og nu har jeg besøg;) så vi drikker kaffe og laver alt mulig

Hvor hyggeligt...

Majbritt(H)

ja men nu er den lille bandit ved at vågne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

twinboys

agnieszka skriver:

twinboys skriver:

agnieszka skriver:

jeg er her:D har ikke lavet noget bare hygge med den lille og går lille tur så har han endelig fået flyvedragt på for første gang:) og nu har jeg besøg;) så vi drikker kaffe og laver alt mulig

Hvor hyggeligt...

Majbritt(H)

ja men nu er den lille bandit ved at vågne

Ja mine drenge de sover nede i mor og far seng... De var vildt trætte idag... De plejer nu ikke sove til middag...

Majbritt(H)

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

Min skønne veninde har lige hentet hendes lige så dejlige børn...de har sovet her i nat og været oppe til MEGET sent...1 og 4 sov de først.. men så kunne jeg og min veninde også lige snakke en masse...skøn aften.
Nå, men jeg har så lige sent de store videre med mine forældre, de skulle i sommerhus til mandag, det er de helt vilde med.
Og nu sidder jeg så her, helt alene....tror jeg skal ud og løbe eller cykle og så ellers få gjort rent...og evt finde en der skal med ud og få en øl i aften...nu må vi se...
Men det er hvad den står på i dag...
Knus og dejlig lørdag til dig søde kvinde...

Anmeld

11. oktober 2008

fam.4xc

Vi har været ude og gå en lang tur, set på en lejlighed vi har fået tilbudt og været i Ballerup centret og handle, leget lidt i deres Rasmus klump legeland og Caroline har brugt sin sparebog i fætter br til modellervoks hun lige har hygge med en time her mens Catrine sov til eftermiddag og vi fik æbleskiver

Nu vil jeg gå på arbejde som min mand kalder det når jeg går i køkkenet mens de leger på pigernes værelse

Kram Camilla der skal lave kartoffel/gulerodsfad med vamtrøget laks på

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Vi har været ude og gå en lang tur, set på en lejlighed vi har fået tilbudt og været i Ballerup centret og handle, leget lidt i deres Rasmus klump legeland og Caroline har brugt sin sparebog i fætter br til modellervoks hun lige har hygge med en time her mens Catrine sov til eftermiddag og vi fik æbleskiver

Nu vil jeg gå på arbejde som min mand kalder det når jeg går i køkkenet mens de leger på pigernes værelse

Kram Camilla der skal lave kartoffel/gulerodsfad med vamtrøget laks på

Ej, lyder spændende med ny lejlighed....fortæl fortæl..:)

Anmeld

11. oktober 2008

fam.4xc

Jamen det er ik så spændende.... vi søger blot en 4 værelses men ik for hver en pris da vi er så glade for den 3ér vi har... den vi søger har en lille terasse og det havde denne ik... den havde altan selvom det var i stuen, så vi takker nej tak

Nå det var det mad jeg sku i gang med

Anmeld

11. oktober 2008

Pia.

Jeg har været hjemme hos søde Eva og hente min børn som bare har hygget sig så godt, så har jeg været ude og handle lidt og ellers bare hygget med familien...

Knus Pia...

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

Jeg har været hjemme hos søde Eva og hente min børn som bare har hygget sig så godt, så har jeg været ude og handle lidt og ellers bare hygget med familien...

Knus Pia...

Jeg vil også snart mødes med jer...

Majbritt

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia...

Majbritt

Jaaaahhhhh....kom ned til os... så holder vi en tøseweekend her hos mig...

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

Eva skriver:

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia...

Majbritt

Jaaaahhhhh....kom ned til os... så holder vi en tøseweekend her hos mig...

Hej åhhh det ville være fedt...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.