milopilo skriver:
Min datter er 14 dage gammel og jeg får næsten ingen søvn hvilket sætter sit præg på mit humør, tålmodighed osv..
Hvor meget sover i?? Kan jo læse mig frem til at de fleste ammer hver 2 time ca.. Gør vi også her.. så ligger hun til en time af gangen.. også går der jo lige lidt tid før hun falder i søvn og man kan lægge hende fra sig.. så ikke lang tid til næste måltid igen jo.. og jeg får bare ingen søvn selv.. ser også alle andre mødre være ude med vognen, men "tør" jeg slet ikke for hvis hun vågner og er sulten igen.. man kan jo slet ikke nå ud på en "rigtig" tur før man skal på den igen..
Hvordan ser/så jeres hverdag ud med en nyfødt? Og hvad er udsigterne??
Min datter kunne nemt tage en skraber på 5-6 timer om dagen, så der kunne jeg sove, hvis hun altså ikke havde stået ude i barnevognen... Men nu er det jo heller ikke et krav at de står ude og sover, så tror lillebror kommer til at sove inde undt. når vi er på tur med barnevognen.
Jeg syntes det var længe hun sov, men SP mente ikke jeg skulle vække hende for at amme, så jeg lod hende sove. Hun tog vist osse det hun skulle have alligevel, hun havde i hvert fald nogle gode kinder da hun var helt ny...
Anmeld