Gode desserter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Mussi30

Jeg eksperimenterede lidt forleden med mintchokolademousse med jordbærsauce til!

MUMS!

Vi nåede desværre ikke at tage et billede. Men jeg anrettede dem i cocktailglas med jorbærsaucen i bunden, moussen ovenpå, pyntet med en  klat flødeskum og et frisk jorbær.

Og det plejer at være et godt tegn, når alle spiser op. Nogle slikkede endda glasset rent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

KajaHH

Majbriteriksen skriver:

Hej. Jeg har lavet blødende chokoladekage med vanilieis og skovbærsauce. Kagen kan laves fra morgenstunden og skal først bages lige inden man skal have dem. Det er som en muffin, men når man skærer ned i den så flyder der chokolade u af den.

Har du en opskrift man må få, på kagen?

Anmeld

13. marts 2011

Chraz

Mussi30 skriver:

Jeg eksperimenterede lidt forleden med mintchokolademousse med jordbærsauce til!

MUMS!

Vi nåede desværre ikke at tage et billede. Men jeg anrettede dem i cocktailglas med jorbærsaucen i bunden, moussen ovenpå, pyntet med en  klat flødeskum og et frisk jorbær.

Og det plejer at være et godt tegn, når alle spiser op. Nogle slikkede endda glasset rent

Mmmmh det lyder ellers også lækkert!! Problemet er bare at min kære mand ikke er så vild med jordbær, så det bliver nok et større hit hos mig end ham 

Anmeld

13. marts 2011

sarahb

choklade mud cake... MUUUUMS...

Anmeld

13. marts 2011

Anitta Kristiansen

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=3995 

lavede den her den anden dag, synes den smager godt

Anmeld

13. marts 2011

Chraz

Tusind mange tak for alle jeres svar!  Det er super dejligt med noget nyt inspiration 

Anmeld

13. marts 2011

LotteGabriella

twinboys skriver:

desserten ville jeg foretrække i sengen sammen...

hehe, total lækker dessert

Anmeld

13. marts 2011

Majbriteriksen

Har du en opskrift man må få, på kagen?

Den kommer lige senere-jeg roder rundt i det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.