Hurtig hjælp ang. akvarie fisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Low

mamax3 skriver:

Har nogen af dem hvide pletter??? 

Nej overhoved ikke. Det spurgte de også om men min ene sugemalle har siddet på den så den har fået et mærke efter det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

mamax3

Low skriver:

Nej overhoved ikke. Det spurgte de også om men min ene sugemalle har siddet på den så den har fået et mærke efter det 

Min søn fik 29 fisk da han fik fisk i sit akvarie... MEN ugen efter var der kun 11 tilbage... de havde fået forfølelsesvirus... og der af kommer der hvide pletter.. 

Anmeld

12. marts 2011

mamax3

Low skriver:

Min søn fik 29 fisk da han fik fisk i sit akvarie... MEN ugen efter var der kun 11 tilbage... de havde fået forfølelsesvirus... og der af kommer der hvide pletter.. 

Anmeld

12. marts 2011

Low

mamax3 skriver:

Ej hvor vildt 

Det var allige mange der var gået til. Det kunne i ikke gøre noget ved?

Anmeld

12. marts 2011

mamax3

Low skriver:

Ej hvor vildt 

Det var allige mange der var gået til. Det kunne i ikke gøre noget ved?

Måtte ud og købe medicin asap og de holdte lidt længere åben ellers havde jeg ik havde haft flere fisk

Anmeld

12. marts 2011

Low

mamax3 skriver:

Måtte ud og købe medicin asap og de holdte lidt længere åben ellers havde jeg ik havde haft flere fisk

Nåe ja det kan man også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.