Er det ok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

hov, har også et andet spørgsmål

sidst min datter havde været på weekend ved sin far havde hans nye kæreste været ved at farve hår, og der havde min datter da lige fået knaldrøde striber (permanent farve) i sit fine blonde hår 

og dér tændte jeg helt af på ex´en, men han mener jeg er en hysterisk og overpylret mor og at det jo vokser ud igen.. men jeg syntes jo bare ikke at der er nogen grund til at hun som 7-årig skal ha farvet hår.. er jeg helt galt afmarcheret eller hvordan ville i reagere hvis jeres ex farvede hår på jeres børn??

ihh, han kan bare få mig til at tvivle så meget på mig selv, men jeg vil jo bare det bedste for vores dejlige datter

helt basalt: nej du kan ikke tillade dig at blive vred. hverken pga. hullerne i ørene eller det farvede hår. i har fælles forældremyndighed, og det betyder at i begge har lige meget at skulle ha sagt.

men med hjertet: JA jeg synes du har al mulig grund til at give din ex en "diskret" opsang. bare du ikke gør det foran din datter. jeg synes fint en 7 årig kan ha hullet i ørene....men hun skal mindes om hvad det kræver af rensning og pleje. (derimod synes jeg at 5 at for ung)

hårfarve er et "no go" her i huset. min datter er 11 og har plaget om det længe, men jeg synes det er en super dårlig ide, og det har jeg sagt til hendes far (og stedmor) grænsen her hedder 13 år, og det respektere faderen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.