Hej piger, jeg har lige et bitte spørgsmål her
jeg har en pige på 7 år, som bor ved mig og min mand, og som er ved sin far hver 2. weekend, vi har som sådan et ok forhold og vi har også selv valgt at have fælles forældremyndighed, da vi mener det er det bedste for vores datter
min pige har et stykke tid spugt om hun måtte få huller i ørerne, men jeg har trukket det fordi hun har haft det en gang og det var et mareridt, hun er pænt pylret og der var bare så mange konflikter når hun skulle have renset hullerne, hun endte også med at få så meget betændelse at vi måtte tage dem ud, fordi hendes far ikke rensede dem i hele sommerferien (han syntes det var synd at tvinge hende) kort sagt: det var et mareridt som jeg ikke ønsker gentaget.
Men nu har hun så lige sendt mig en sms med teksten " hej mor, jeg har fået huller i ørerne"
og nu ved jeg ikke liiige hvad jeg skal mene, hellerne er der jo og så må jeg jo tage den herfra, men må indrømme at jeg er noget negativ over at min ex ikke har spurgt mig inden han giver hende huller i ørerne, for det er jo mig der kommer til at kæmpe med hende hvis der bliver problemer med ørerne igen (hvad jeg inderligt håber der ikke gør
)
mit spørgsmål er derfor: kan jeg tillade mig at fortælle min ex at jeg er meget skuffet over at han gør noget så stort, uden at rådføre sig med mig først?? eller er jeg bare lidt for nærtagende??
Anmeld