Giv dig til kende:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

eElak

Valle81 skriver:

Hey alle,

Personen har via pb kontaktet mig - så nu er nysgerrighedden ude af verdenen og tingene på plads:0)

Christina

Jeg har også en herinde, som kan følge med i hvad jeg skriver omkring mit liv, og min søn... eller nærmere min søn og forholdet til hans far... 

Personen kontaktede også mig på PB, for at sige at hun var her... Meget fint gjort synes jeg, men det sætter godt nok en dæmper for hvad jeg skriver... For synes det er vigtigere at der er plads til os begge herinde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

LISBETH:-)

Jeg har så en der hele tiden kontakter mig på min private email adresse og skriver at han har set mit billed her på siden og synes jeg er lækker  og om jeg vil mødes med ham.

Jeg ignorere det bare så fatter han vel at jeg lige som ikke har lyst til at mødes med ham.

Det sjoveste er at man jo næsten ikke kan se mig på mit profil billede, så mon ikke bare han håber at der på et tidspunkt er en torsk der er dum nok til at bide på krogen

Anmeld

12. marts 2011

LR85

Valle81 skriver:

Hey alle,

Personen har via pb kontaktet mig - så nu er nysgerrighedden ude af verdenen og tingene på plads:0)

Christina

Nå det var da ret utroligt.

Jeg troede ikke du ville finde ud a mere. Men super fint for dig a du har fundet ud a hvem der holder øje med jeres liv.

sjov oplevelse (forhåbentlig)

Anmeld

12. marts 2011

frk Jensen

Årh...

Min søns far holder også øje med mig herinde... og en fantastisk håndlanger til dem..!

De snagede også i hvad jeg skrev osv... Det fik jeg dog klare med en plus profil, så de ikke kan se mine indlæg... Muhahaha...

Det er jo en offentlig side, så man skal være varsom med hvad man skriver...

Anmeld

12. marts 2011

Senia

KaLee skriver:

Jeg har også en herinde, som kan følge med i hvad jeg skriver omkring mit liv, og min søn... eller nærmere min søn og forholdet til hans far... 

Personen kontaktede også mig på PB, for at sige at hun var her... Meget fint gjort synes jeg, men det sætter godt nok en dæmper for hvad jeg skriver... For synes det er vigtigere at der er plads til os begge herinde.. 

Rigtig fint at man skriver en PB Og ja, det lægger virkelig en dæmper på en...

Anmeld

12. marts 2011

Senia

frk Jensen skriver:

Årh...

Min søns far holder også øje med mig herinde... og en fantastisk håndlanger til dem..!

De snagede også i hvad jeg skrev osv... Det fik jeg dog klare med en plus profil, så de ikke kan se mine indlæg... Muhahaha...

Det er jo en offentlig side, så man skal være varsom med hvad man skriver...

Uh kan man gøre det med en plusprofil? Hvordan?

Anmeld

12. marts 2011

Mussi30

Dejligt at sådan noget kan ordnes uden drama

Men nu bliver jeg nødt til at udstille min dumhed og spørge.. Hvad er Badoo?

Anmeld

12. marts 2011

Happiness

Mussi30 skriver:

Dejligt at sådan noget kan ordnes uden drama

Men nu bliver jeg nødt til at udstille min dumhed og spørge.. Hvad er Badoo?

Haha Tænkte det samme... Har absolut ingen ide om hvad dælen det er.

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Lille-Nivs.Mor skriver:

Uh kan man gøre det med en plusprofil? Hvordan?

de kan godt se det man skriver i debatterne og hvis man laver et indlæg som kommer på forsiden kan de se det, ligeledes kan de søge det... men hvis de klikker på din profil kommer der intet frem... man kan vælge at det kun skal vises for venner

Anmeld

12. marts 2011

Senia

Ni-ko-li-ne skriver:

de kan godt se det man skriver i debatterne og hvis man laver et indlæg som kommer på forsiden kan de se det, ligeledes kan de søge det... men hvis de klikker på din profil kommer der intet frem... man kan vælge at det kun skal vises for venner

Nå okay... ja, så er det vist hip som hap.

Tusind tak for dit hurtige svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.