Giv dig til kende:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Valle81

Ej,

Verdenen er et lille sted.

Men er simpethen nødt til at finde ud af hvem der "udspionerer" Kenny - altså min kæreste gennem baby.dk og har kontaktet ham via Badoo??? ( ja han har en profil derinde - og det ved jeg godt - og intet er hemmeligt her:0) )

Synes bare det er så sjovt - tænk sig at der sidder en og følger med i hans liv gennem mig her på baby:0)

Nå men du må gerne give dig til kende - synes lidt det er spooky, men også lidt sjovt.

Christina, som ikke regner med at få svar:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Dinna88

Wow, det lyder underligt?! 

Jeg kender det selv. Skal have lavet mig plusmedlem så jeg kan lave min profil privat, fordi jeg er helt sikker på at en en af mine veninder "stalker" mig herinde  Lidt komisk er det, men på samme tid, så er det lidt skummelt.

Anmeld

12. marts 2011

Ranarupta

Valle81 skriver:

Ej,

Men er simpethen nødt til at finde ud af hvem der "udspionerer" Kenny - altså min kæreste gennem baby.dk og har kontaktet ham via Badoo??? ( ja han har en profil derinde - og det ved jeg godt - og intet er hemmeligt her:0) )

Synes bare det er så sjovt - tænk sig at der sidder en og følger med i hans liv gennem mig her på baby:0)

Nå men du må gerne give dig til kende - synes lidt det er spooky, men også lidt sjovt.

Hm, jeg må være fatsvag...

Altså er der en, der holder øje med dig, pga. din kæreste?

Anmeld

12. marts 2011

Valle81

Ranarupta skriver:

Hm, jeg må være fatsvag...

Altså er der en, der holder øje med dig, pga. din kæreste?

Måske - eller ham via mig:0)

Anmeld

12. marts 2011

Ranarupta

Valle81 skriver:

Måske - eller ham via mig:0)

Ok... Folk burde få sig en hobby - altså udover at spionere

Anmeld

12. marts 2011

Kongmulle

Valle81 skriver:

Ej,

Hvor skummelt er det lige

Anmeld

12. marts 2011

Valle81

Hey alle,

Personen har via pb kontaktet mig - så nu er nysgerrighedden ude af verdenen og tingene på plads:0)

Christina

Anmeld

12. marts 2011

Ranarupta

Valle81 skriver:

Hey alle,

Personen har via pb kontaktet mig - så nu er nysgerrighedden ude af verdenen og tingene på plads:0)

Christina

Det synes jeg faktisk er fint gjort!

Anmeld

12. marts 2011

Valle81

Ranarupta skriver:

Det synes jeg faktisk er fint gjort!

Ja nemlig - så kan jeg i ro og mag spamme videre og skrive om min familie og jeg:0)

Anmeld

12. marts 2011

smokin

Valle81 skriver:

Ja nemlig - så kan jeg i ro og mag spamme videre og skrive om min familie og jeg:0)

Ej så vi får slet ikke af vide hvem det var hihi  

Nå men er da glad for at det ikke var så spooky som det umiddelbart lagde op til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.