den er da helt gal i aften tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2008

Honningblomst

ivfmarie skriver:

Eva skriver:

tascia skriver:

øhh hvad? du syntes ikke tonen er ualmindelig "hård" iaften, eller er det virkelig bare mig, for så trækker jeg da pænt mine ord tilbage!!!

//Natascia

Næ..men hvis jeg var nærtagende, så havde jeg nok meldt min afgang...:) men jeg kan godt mærke at det ikke er så velset at gå mod flertallet...:)
Knus Eva..

Nu er det jo ikke et spørgsmål om hvorvidt du er nærtagende, men om de mennesker du svarer er....

Det er vidst en vurderingssag...(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

ivfmarie

Eva skriver:

ivfmarie skriver:

Eva skriver:

tascia skriver:

øhh hvad? du syntes ikke tonen er ualmindelig "hård" iaften, eller er det virkelig bare mig, for så trækker jeg da pænt mine ord tilbage!!!

//Natascia

Næ..men hvis jeg var nærtagende, så havde jeg nok meldt min afgang...:) men jeg kan godt mærke at det ikke er så velset at gå mod flertallet...:)
Knus Eva..

Nu er det jo ikke et spørgsmål om hvorvidt du er nærtagende, men om de mennesker du svarer er....

Det er vidst en vurderingssag...(L)

Hvis jeg var nærtagende, var jeg sgu blevet ked af den du fyrede af tidligere, og så var jeg skredet...

Men nu kender jeg dig efterhånden, så det der kommer fra dig rører mig ikke...

Anmeld

11. oktober 2008

heaven

tascia skriver:

må jeg forslå at alle slipper tastaturet NU!
gå i seng med jer, og så prøver vi igen i morgen!!

//Natascia som var lige ved at tro hun var på NB og ikke BABY i aften ;)

ja, jeg synes godt nok også der i nogle indlæg, har været en hårdere tone end nødvendig var - puha... man skal godt nok passe på i disse "computer-tider":-o

Jannie - der egentlig godt kunne undre sig over tendensen til at gå hurtigt og hårdt til makronerne (og jeg tænker ikke bogstavligtalt) i egentlig sagesløse indlæg(?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.