Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tascia skriver:må jeg forslå at alle slipper tastaturet NU! gå i seng med jer, og så prøver vi igen i morgen!!//Natascia som var lige ved at tro hun var på NB og ikke BABY i aften ;)
tascia skriver:øhh hvad? du syntes ikke tonen er ualmindelig "hård" iaften, eller er det virkelig bare mig, for så trækker jeg da pænt mine ord tilbage!!!//Natascia
ivfmarie skriver:tascia skriver:øhh hvad? du syntes ikke tonen er ualmindelig "hård" iaften, eller er det virkelig bare mig, for så trækker jeg da pænt mine ord tilbage!!!//NatasciaYou dont like it the NB-way, huh? ;)
Eva skriver:tascia skriver:øhh hvad? du syntes ikke tonen er ualmindelig "hård" iaften, eller er det virkelig bare mig, for så trækker jeg da pænt mine ord tilbage!!!//NatasciaNæ..men hvis jeg var nærtagende, så havde jeg nok meldt min afgang...:) men jeg kan godt mærke at det ikke er så velset at gå mod flertallet...:)Knus Eva..
ivfmarie skriver:Eva skriver:tascia skriver:øhh hvad? du syntes ikke tonen er ualmindelig "hård" iaften, eller er det virkelig bare mig, for så trækker jeg da pænt mine ord tilbage!!!//NatasciaNæ..men hvis jeg var nærtagende, så havde jeg nok meldt min afgang...:) men jeg kan godt mærke at det ikke er så velset at gå mod flertallet...:)Knus Eva..Nu er det jo ikke et spørgsmål om hvorvidt du er nærtagende, men om de mennesker du svarer er....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128