Et par spørgsmål fra en ny - både på siden og i behandlingen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Wimmie

Tak for svar allesammen, hvor er det dejligt med så megen hjælp og alle de velkomster

Jeg må jo prøve at spørge dernede ang. donation; det ville jo være smart når de nu alligevel "var derinde", hehe. Men jeg kan da godt se at de nok skal bruge en del til befrugtning og nedfrysning.

Er der nogen der ved om man egl. selv kan bede om at få sat to æg op og dermed øge chancen for tvillinger?

Jeg kunne forestille mig at det nok ikke er noget man rigtig kan få indflydelse på, men det ville bare være så smart for os at få to på én gang

Tjuhl> Elsker dit profilbillede -  Tori Amos

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Sunflower

Jeg tror det er meget forskelligt om de vil lægge 2 æg tilbage eller ej. Mange steder gør de det konsekvent ikke første gang. På privat klinikker er de vidst lidt nemmere at tale med, da man jo betaler en pæn sjat for det Men de gør det for at øge chanchen for graviditet og altså ikke for at øge chanchen for tvillinger da der er en del ricisi forbundet med en tvillingegraviditet.

Vedr. donation: det er nu altså ikke noget med når de nu er der kan de lige så godt tage nogle flere æg. De tager alle de æg ud der er og det er meget forskelligt hvor mange æg man producerer og det er jo også afhængig af hvor meget du er blevet stimuleret

Anmeld

13. marts 2011

Sunflower

nielsen80 skriver:

OK der kan man bare se, ved ikke hvorfor jeg hele tiden har tænkt det ikke kan lade sig gøre simultant med et behandlingsforløb.... Det er vildt fedt at I overvejer det det!!!!Tror desværre ikke de vil have mine æg, så det er dejligt hvis nogle med gode æg har muligt for at donere på den måde Kan være jeg får brug for det!

Jeg kender jo desværre ikke kvaliteten af mine æg da det er første gang jeg skal have taget æg ud... Men jeg satser på at de er i orden - det er jeg jo nødt til

Anmeld

13. marts 2011

Sunflower

tinasmor skriver:

Thoubs up til jer begge to.

TS for at overveje og sunflower for at gøre det

Tak Tænkte jo bare at dér kan jeg gøre en forskel... Hvem ved, måske får jeg selv brug for lignende hjælp en dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.