åh nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

JuelZ

SussieThyssen skriver:

Det er så sørgeligt, når den slags sker.
Noget lignende skete for en af mine veninder for nogle år siden.
Jeg gjorde det, at jeg via Interflora sendte hende en smuk buket og fik hæftet et kort ved hvor der stod:
"Jeg er lige her, når du har brug for mig - dag eller nat. 1000 knus"
Senere sagde hun at det var noget af det bedste at få.

Kærligst
Sussie

ååårh det var ellers os en god idé <3 hvor er det sødt.... tænk at jeg ikke selv har tænkt på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Enayia

Tina-Hansen skriver:

min bedste venindes, bedste ven er død
og jeg aner ikke hvordan jeg skal støtte, føler at alt det jeg gør er forkert.... kender ham selv - eller har mødt ham... så hold da op det kom helt bagpå mig og er helt chokeret og har totalt kvalme nu ...

en ellers god weekend blev ødelagt

Det gør mig rigtig ondt at høre!

Jamen tror ikke man kan gøre noget forkert. Da vi mistede var det værste sgu dem der bare ikke sagde noget, holdte sig væk og lod som intet! Så lyt, vær der for hende når behovet er der. Det er mit bedste råd.

Anmeld

11. marts 2011

SussieThyssen

Tina-Hansen skriver:

ååårh det var ellers os en god idé <3 hvor er det sødt.... tænk at jeg ikke selv har tænkt på det

Det er jo let nok at bestille og sende på

www.interflora.dk

Jeg har siden brugt det i flere forbindelser, og det glæder altid folk uanset i hvilken anledning. Også fordi man kan få de mest fantastiske buketter til en rimelig pris

Anmeld

11. marts 2011

VIPpigen

Tina-Hansen skriver:

dejligt du skriver det, har selv en veninde der sagde sådan til mig, da jeg mistede min veninde som jeg har haft fra jeg var 1år..... hun måtte begraves som 12 årig... har ik lyst til at miste flere

Åhh, det er bare alt for tidligt. Og om man er 6, 12, 20 eller 40 år, så har man tit behov for at snakke med nogen om det, så derfor er det så vigtigt bare at lytte, og ja lytte endnu mere. Også selvom det er det samme man fortæller. Det er den bedste måde at bearbejde sorgen.

Anmeld

11. marts 2011

JuelZ

VIPpigen skriver:

Åhh, det er bare alt for tidligt. Og om man er 6, 12, 20 eller 40 år, så har man tit behov for at snakke med nogen om det, så derfor er det så vigtigt bare at lytte, og ja lytte endnu mere. Også selvom det er det samme man fortæller. Det er den bedste måde at bearbejde sorgen.

håber bare hun klare den min veninde som har mistet sin bedste kammerat, de har været som søskende igennem mange år og er blevet revet fra hinanden... det der er endnu mest hårdt for hende er at hun fik et postkort ind af døren idag fra ham  så vidt jeg ku forstå på hende :'/

desværre er vi bare flyttet fra langt væk fra hinanden (hun i hundige området og jeg i vordingborg)

Anmeld

11. marts 2011

VIPpigen

Tina-Hansen skriver:

håber bare hun klare den min veninde som har mistet sin bedste kammerat, de har været som søskende igennem mange år og er blevet revet fra hinanden... det der er endnu mest hårdt for hende er at hun fik et postkort ind af døren idag fra ham  så vidt jeg ku forstå på hende :'/

desværre er vi bare flyttet fra langt væk fra hinanden (hun i hundige området og jeg i vordingborg)

Åh nej. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være. Jeg er sikker på hun nok skal klare det, det tager tid... Syntes det var en kanon ide som Sussie kom med, at sende en buket og en besked om at du er der lige meget hvad. Og så er det også hvis hun boede i australien og du på grønland... Afstand kan formindskes med en mobil, selvom man ikke kan give personen et knus desværre...

Anmeld

11. marts 2011

JuelZ

VIPpigen skriver:

Åh nej. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være. Jeg er sikker på hun nok skal klare det, det tager tid... Syntes det var en kanon ide som Sussie kom med, at sende en buket og en besked om at du er der lige meget hvad. Og så er det også hvis hun boede i australien og du på grønland... Afstand kan formindskes med en mobil, selvom man ikke kan give personen et knus desværre...

du har helt ret, har allerede været inde og kigge på interflora hjemmesiden og skal bare finde ud af hvordan og hvorledes man gør xD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.