Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Held & lykke her fra
Er næsten ikke misundelig Glæder mig til at læse FB
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Så er det imorgen kl 8.30 vi skal være på fødegangen og skal sættes igang. 2 uger over tid puha ønsker ikk andre skal gå så lang tid. Men nu det nu og vi glæder os rigtig meget men er self også nervøse så vi kunne godt bruge en masse fingre til fødslen imorgen. Og måske noget ve støv. hihi. Nååh men håber da først jeg kommer på baby.dk igen når jeg har født. Ses piger.
Så er det imorgen kl 8.30 vi skal være på fødegangen og skal sættes igang. 2 uger over tid puha ønsker ikk andre skal gå så lang tid. Men nu det nu og vi glæder os rigtig meget men er self også nervøse så vi kunne godt bruge en masse fingre til fødslen imorgen. Og måske noget ve støv. hihi.
Nååh men håber da først jeg kommer på baby.dk igen når jeg har født.
Ses piger.
Held og lykke med imorgen!
Jeg drømte i nat at du fødte denne nat (altså natten til lørdag) helt uden at blive sat igang! Håber der snart sker noget så
uuhh .
held og lykke. han er længe ventet! og helt sikkert det værd.
Held og lykke herfra for at du selv går i fødsel i nat
Og en masse ve-støv.Det er da også en stædig en, du har derinde.Jeg mener..jeg gik 12 dage over med mine to første, og det synes jeg var en sej og lang ventetid.Men du kan tro, jeg skal tænke på dig i morgen.Og så venter jeg spændt på update Pøj-pøj og knusKærligstSussie
Tusind tak alle sammen.
Nu sker det lige om lidt uhhh vi er meget spændte og jeg har ikk fået meget søvn inat. haha men heldigvis lidt.
Glæder mig til og vise lillemanden frem herinde.
Valkyrien skriver: Held og lykke med imorgen! Jeg drømte i nat at du fødte denne nat (altså natten til lørdag) helt uden at blive sat igang! Håber der snart sker noget så
Hehe øv sådan gik det desværre ikk i nat. hehe
MIWULA skriver: Tusind tak alle sammen. Nu sker det lige om lidt uhhh vi er meget spændte og jeg har ikk fået meget søvn inat. haha men heldigvis lidt. Glæder mig til og vise lillemanden frem herinde.
wee pøj pøj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128