Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det imorgen kl 8.30 vi skal være på fødegangen og skal sættes igang. 2 uger over tid puha ønsker ikk andre skal gå så lang tid. Men nu det nu og vi glæder os rigtig meget men er self også nervøse så vi kunne godt bruge en masse fingre til fødslen imorgen. Og måske noget ve støv. hihi.
Nååh men håber da først jeg kommer på baby.dk igen når jeg har født.
Ses piger.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Så er det imorgen kl 8.30 vi skal være på fødegangen og skal sættes igang. 2 uger over tid puha ønsker ikk andre skal gå så lang tid. Men nu det nu og vi glæder os rigtig meget men er self også nervøse så vi kunne godt bruge en masse fingre til fødslen imorgen. Og måske noget ve støv. hihi. Nååh men håber da først jeg kommer på baby.dk igen når jeg har født. Ses piger.
Weeee hvor dejligt for dig altså !!! Held og lykke .. Blev selv sat i gang så ved hvor spændt man er ..
Men se hellere og få noget søvn
Held og lykke ! God fødsel <3
Held og lykke med det hele! Håber ikke du skal have for mange stikpiller!
Ønsker dig held og lykke....
Uhh såå spændende, og på tide, hehe.
Hep hep
Held og lykke! Glæder mig til at se din bebs og høre beretningen! Håber det går godt Og det gør det self.
morethanperfect skriver: Weeee hvor dejligt for dig altså !!! Held og lykke .. Blev selv sat i gang så ved hvor spændt man er .. Men se hellere og få noget søvn Held og lykke ! God fødsel <3
Hehe ja det må jeg hellere hvis jeg kan sove. Men går oz i seng om lidt.
Masser af ve-støv herfra.. Håber fødslen går rigtig godt og "smertefrit"
Alle de bedste ønsker og
Held og lykke, og tillykke med ham lige om lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128