Ny trend med navne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

jydeinden

altså normalt er jeg ikke til, at børn får et helt 24 siders register med navne.. dog får mine børn, når jeg får nogen en gang, nok tre navne, et fornavn, et mellemnavn og et efternavn, da kæresten selv har tre navne, og ønsker begge sine brugt, og jeg vil have mit efternavn med

men ellers er jeg faktisk mest til enkelte navne, så som amanda, eller cecilie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Zeus

Begge mine piger har et fornavn og et grønlandsk mellemnavn, men vi bruger kun fornavnet.. Og så nægter jeg at give dem 2 efternavne, ét efter mig, og ét efter farens.. Dét synes jeg alligevel er noget pjat  

Anmeld

12. marts 2011

SussieThyssen

Kloster skriver:

Hey...

Jeg har i noget tid undret mig over, hvilke navne man egentlig sætter sammen. Ikke så meget til sine små børn, men det er som om, at hvis man har et fornavn og et nellemnavn, der også er et alm navn, så kan man sætte dem sammen, så det også lyder godt...

Jamen kan man virkelig sætte alle navne sammen??

FX Tove Michelle, Dorte Amalia, Ida Pia oav oav.

Er det kun mig ell hvad???

Bare en ubetydelig undring.........

Nu flotter vi os jo ekstra i min familie...så alle ungerne har 3 fornavne, et mellemnavn og et efternavn, men vi bruger jo så normalt kun et fornavn og efternavnet i dagligt brug.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. marts 2011

Ranarupta

Kloster skriver:

Hey...

Jeg har i noget tid undret mig over, hvilke navne man egentlig sætter sammen. Ikke så meget til sine små børn, men det er som om, at hvis man har et fornavn og et nellemnavn, der også er et alm navn, så kan man sætte dem sammen, så det også lyder godt...

Jamen kan man virkelig sætte alle navne sammen??

FX Tove Michelle, Dorte Amalia, Ida Pia oav oav.

Er det kun mig ell hvad???

Bare en ubetydelig undring.........

Årh, så vil jeg have Jette-Jytte og Mark-Markus

Ej, det er kun gas - jeg har ingen holdning til "to-navne" og vi har jo alle forskellig smag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.