Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SpunkenJo skriver: Har du veer Og så svarer du på mit indlæg!!! Du er da for vild! Go fødsel det ska du nyde det er fedt
Har du veer Og så svarer du på mit indlæg!!! Du er da for vild! Go fødsel det ska du nyde det er fedt
ja de er ikke så slemme endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
oerbaek skriver: ja de er ikke så slemme endnu
SpunkenJo skriver: Så er det godt der er X-factor
Så er det godt der er X-factor
nemlig det ser jeg også
Hva koster den? Og hva hedder den model fra obh du taler om?- Det der med elektriskt hår... det var derfor jeg fik ionic anbefalet
Den hedder OBH nordica 5178 og på 2000w...
Kunne så også lige konstatere at jeg har haft slukket for det er ionic
http://www.skiftselv.dk/p/H%C3%A5rt%C3%B8rrer-OBH-OBH-Nordica-Artist-h%C3%A5rt%C3%B8rrer-1800-watt/7256a895-7fd3-4bcb-b10b-91aa0f032ec3
Her er den til 399,-
Tina&Martin skriver: Den hedder OBH nordica 5178 og på 2000w... Kunne så også lige konstatere at jeg har haft slukket for det er ionic http://www.skiftselv.dk/p/H%C3%A5rt%C3%B8rrer-OBH-OBH-Nordica-Artist-h%C3%A5rt%C3%B8rrer-1800-watt/7256a895-7fd3-4bcb-b10b-91aa0f032ec3 Her er den til 399,-
SpunkenJo skriver: Tak for linket Godt du lige ved samme lejlighed selv fik styr på hvordan sådan et ionic jern virker (skideskægt du først har fundet ud af det nu)Knus Jo
Tak for linket Godt du lige ved samme lejlighed selv fik styr på hvordan sådan et ionic jern virker (skideskægt du først har fundet ud af det nu)Knus Jo
Synes da også mit hår sidder ret puffet idag hahaha... Så må hellere lade det være tændt fremover
Tina&Martin skriver: Synes da også mit hår sidder ret puffet idag hahaha... Så må hellere lade det være tændt fremover
Sorry den lange svartid, men min er en vidal sasson..
AnneBJ skriver: Sorry den lange svartid, men min er en vidal sasson..
SpunkenJo skriver: Og du er glad for den?Kan du linke til den model du har?
Og du er glad for den?Kan du linke til den model du har?
Altså som nævnt tørrer den mit hår... Men ja, det er den god til!
Jeg ved ikke hvilken model det er desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128