Føntørrer med "ionic" Kom glad med gode tips!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

SpunkenJo

Jeg søger en føntørrer på over 1800 Watt, og den skal være ionic. (Eller det er der nogen der har fortalt mig den skal)

Anbefal en go føntørrer, og evt. et link til en hjemmeside.

Håber der er nogen der ved noget

Knus Jo
- som er ved at blive sindsyg af at have tykt tykt tykt hår, men ingen føntørrer.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

2babygirls

SpunkenJo skriver:

Jeg søger en føntørrer på over 1800 Watt, og den skal være ionic. (Eller det er der nogen der har fortalt mig den skal)

Anbefal en go føntørrer, og evt. et link til en hjemmeside.

Håber der er nogen der ved noget

Knus Jo
- som er ved at blive sindsyg af at have tykt tykt tykt hår, men ingen føntørrer.......

Har den der røde fra obh med det der ionic, men fatter ikke hvad det skal være godt for??? bilder mig selv ind at mit hår så ikke bliver elektrisk, meeeen det gør det nu alligevel

Anmeld

11. marts 2011

AnneBJ

Jeg har også sådan en fancy en, men fatter heller ikke helt hvad det er den gør.. udover at tørre mit hår.. 

Anmeld

11. marts 2011

SpunkenJo

Tina&Martin skriver:

Har den der røde fra obh med det der ionic, men fatter ikke hvad det skal være godt for??? bilder mig selv ind at mit hår så ikke bliver elektrisk, meeeen det gør det nu alligevel

Hva koster den? Og hva hedder den model fra obh du taler om?

- Det der med elektriskt hår... det var derfor jeg fik ionic anbefalet

Anmeld

11. marts 2011

SpunkenJo

AnneBJ skriver:

Jeg har også sådan en fancy en, men fatter heller ikke helt hvad det er den gør.. udover at tørre mit hår.. 

Hvilken een har du?

Anmeld

11. marts 2011

AnneBJ

SpunkenJo skriver:

Hvilken een har du?

Tja... du spørger lidt om noget jeg ikke ved.. Er plantet med min gravide krop, ret solidt i sofaen.. Jeg skal nok prøve om jeg kan huske at kigge næste gang jeg går på badeværelset... 

Anmeld

11. marts 2011

oerbaek

jeg har en phillips med ionic i og den er super god men kan ikke lige huske hvad modellen hedder men skal lige kigge næste gang jeg kommer på badeværelset, da det er nedeunder og jeg sidder i min sofa med veer så orker ikke lige at gå ned og kigge lige nu

Anmeld

11. marts 2011

tinasmor

oerbaek skriver:

jjeg sidder i min sofa med veer

Hold da op!

Rigtig god fødsel hvis det er det der skal ske snart

Anmeld

11. marts 2011

SpunkenJo

AnneBJ skriver:

Tja... du spørger lidt om noget jeg ikke ved.. Er plantet med min gravide krop, ret solidt i sofaen.. Jeg skal nok prøve om jeg kan huske at kigge næste gang jeg går på badeværelset... 

Tjop

Anmeld

11. marts 2011

SpunkenJo

oerbaek skriver:

jeg har en phillips med ionic i og den er super god men kan ikke lige huske hvad modellen hedder men skal lige kigge næste gang jeg kommer på badeværelset, da det er nedeunder og jeg sidder i min sofa med veer så orker ikke lige at gå ned og kigge lige nu

Har du veer

Og så svarer du på mit indlæg!!! Du er da for vild!

Go fødsel det ska du nyde det er fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.