så røg han endelig ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2008

tascia

lonemus skriver:

Jeg holder stort på, at Anne-Grethe og Michael skal vinde....hun er virkelig god til at bevæge fødderne..har kun problemer med at trække maven ind :)):))

Lone

hmm, holder nu mest på ham den stor .. ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

heaven

lonemus skriver:

Jeg holder stort på, at Anne-Grethe og Michael skal vinde....hun er virkelig god til at bevæge fødderne..har kun problemer med at trække maven ind :)):))

Lone

ej ej nej nej da.... ikke hende - hun er da så kroget og skabet og træls at høre på.... hun passer bedre i rollen son nynnes veninde, end som deltager i et danseprogram;) - synes jeg

jannie

Anmeld

11. oktober 2008

lonemus

heaven skriver:

lonemus skriver:

Lone

ej ej nej nej da.... ikke hende - hun er da så kroget og skabet og træls at høre på.... hun passer bedre i rollen son nynnes veninde, end som deltager i et danseprogram;) - synes jeg

jannie

Ihh, jeg syntes hun er VIDUNDERLIG - og hendes dansepartner er super HOT :)

Lone

Anmeld

11. oktober 2008

Mette+Mathias

lonemus skriver:

Lone

...og også lidt problemer med at holde munden lukket :)) Jeg spekulerer hele tiden på om hun fanger fluer eller leger lolita-dukke???;)

Anmeld

11. oktober 2008

lonemus

Mette+Mathias skriver:

lonemus skriver:

Lone

...og også lidt problemer med at holde munden lukket :)) Jeg spekulerer hele tiden på om hun fanger fluer eller leger lolita-dukke???;)

Ha-ha...ja, hun laver nogle sjove ansigter....tror egentlig bare hun er meget koncentreret....:)):))

Lone

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

Mette+Mathias skriver:

lonemus skriver:

Lone

Thi hi hvor er du sjov...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.