så røg han endelig ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

tascia

siden første afsnit har det undret mig hvorfor pokker den mand stadig var med i programmet, han er jo stiv som et strygebræt! (Hans Pilgaard) troede det var en dansekonkurrence.... hmmm

//Natascia som stemmer for at det er fru fjog der ryger næste gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

eliasogmor

nej han var da god..men fru rasmussen er da elendig...hun skal uddd.

Anmeld

10. oktober 2008

tascia

[citat][f][småt]eliasogmor skriver:[/småt][/f] nej han var da god..men fru rasmussen er da elendig...hun skal uddd.[/citat] GO' ?!?!?! ej hold, hvor henne?? ja han er en charmetrold, og underholdende, men god, nej det var han altså ikke ;) //Natascia

Anmeld

10. oktober 2008

eliasogmor

[citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]eliasogmor skriver:[/småt][/f] nej han var da god..men fru rasmussen er da elendig...hun skal uddd.[/citat] GO' ?!?!?! ej hold, hvor henne?? ja han er en charmetrold, og underholdende, men god, nej det var han altså ikke ;) //Natascia [/citat] ja okay måske....det er nok fordi han er som han er..men rasmussen skal ud.. det ville være en skandale hvis hun gik hen og vandt det hele...

Anmeld

10. oktober 2008

tascia

[citat][f][småt]eliasogmor skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]tascia skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]eliasogmor skriver:[/småt][/f] nej han var da god..men fru rasmussen er da elendig...hun skal uddd.[/citat] GO' ?!?!?! ej hold, hvor henne?? ja han er en charmetrold, og underholdende, men god, nej det var han altså ikke ;) //Natascia [/citat] ja okay måske....det er nok fordi han er som han er..men rasmussen skal ud.. det ville være en skandale hvis hun gik hen og vandt det hele...[/citat] enig, men mon ikke hun ryger enten næste gang eller gangen efter, det tror jeg //Natascia

Anmeld

10. oktober 2008

eliasogmor

tror jeg også....

Anmeld

10. oktober 2008

heaven

en rigtig finale ville være Tobias og Tina og Marianne og Joakim....

Anmeld

10. oktober 2008

tascia

heaven skriver:

jeps, og gerne joakim som vinderen!

Anmeld

10. oktober 2008

heaven

tascia skriver:

heaven skriver:

jeps, og gerne joakim som vinderen!

tror også joakim og marianne vinder.... bliver spændende. Jeg skal i hvert fald se finalen;)

Anmeld

10. oktober 2008

lonemus

Jeg holder stort på, at Anne-Grethe og Michael skal vinde....hun er virkelig god til at bevæge fødderne..har kun problemer med at trække maven ind :)):))

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.