For helved .. !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

grinny

Noneother skriver:

HG er osse "handelsskolen" og der er der ca 33% chance for at komme op i det.

men ligemeget hvad synes jeg ikke at det er ok at hun får lov at spilde andres tid på den måde der. -Snyd er sgu snyd ligegyldig hvordan man ellers vender og drejer den. og det gør det jo ikke ok. at det alligevel bli´r opdaget før eller siden.

Ville heller ikke ha´en læge der havde betalt sin søster for at gå igennem medicinstudiet for sig. Det er ikke helt det samme, men det er samme princip.

Er HG ikke grundforløbet? Det var derfor jeg gik ud fra det var HHX

Men jeg kan ikke se hvordan hun spilder de andres tid? De kan vel godt lave en god aflevering bare fordi hun får hjælp? Jeg mener at hun kun kommer til at spilde sin egen tid og på et eller andet tidspunkt vil det bide hende i r****!

Men det er også bare min mening

Skulle jeg "sladre" om nogen hver gang sådan noget skete kunne jeg gøre det hver dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg vil jo ikk være en kælling over for hende .. Men jeg syntes jo det er træls at hun kan sidde og spille bedre end os andre når hun jo ikke kan en skid .. jeg ved jo godt at jeg kan gå til vores lære med det .. men vil jo heller ikk være en der stikker folk i ryggen .. må nok bare leve med de sidste 4 mdr med at hun kan tro hun er bedre end os andre .. 

Anmeld

11. marts 2011

Noneother

grinny skriver:

Er HG ikke grundforløbet? Det var derfor jeg gik ud fra det var HHX

Men jeg kan ikke se hvordan hun spilder de andres tid? De kan vel godt lave en god aflevering bare fordi hun får hjælp? Jeg mener at hun kun kommer til at spilde sin egen tid og på et eller andet tidspunkt vil det bide hende i r****!

Men det er også bare min mening

Skulle jeg "sladre" om nogen hver gang sådan noget skete kunne jeg gøre det hver dag.

Hun spilder deres lærers tid. en lærer som i forvejen ikke har meget tid pr. elev. + hun spilder sine klassekammeraters tid ved ikke at kunne stoffet og derved sænke en i forvejen lav undervisningsstandard.

Går hun op og dumper med et brag, og derved skal ta´noget om har hun osse spildt en masse af vores skattekroner, ved at få su + nu ekstra su til en udd. hun reelt ikke gider at følge.

men der er åbenbart forskel på hvornår folk bli´r sure over at man spilder deres dyrt betalte skattekroner.

Anmeld

11. marts 2011

grinny

Noneother skriver:

Hun spilder deres lærers tid. en lærer som i forvejen ikke har meget tid pr. elev. + hun spilder sine klassekammeraters tid ved ikke at kunne stoffet og derved sænke en i forvejen lav undervisningsstandard.

Går hun op og dumper med et brag, og derved skal ta´noget om har hun osse spildt en masse af vores skattekroner, ved at få su + nu ekstra su til en udd. hun reelt ikke gider at følge.

men der er åbenbart forskel på hvornår folk bli´r sure over at man spilder deres dyrt betalte skattekroner.

Tja, det kan ikke irritere mig. Hvis det kun er det ene fag kan man i det fleste tilfælde godt klare at dumpe et fag, da det er gennemsnittet der tæller, sådan er det i hvert fald hos mig

Anmeld

11. marts 2011

Noneother

grinny skriver:

Tja, det kan ikke irritere mig. Hvis det kun er det ene fag kan man i det fleste tilfælde godt klare at dumpe et fag, da det er gennemsnittet der tæller, sådan er det i hvert fald hos mig

Nu kan jeg heller ikke udtale mig om hvad hun laver (det lyder jo ikke til hun stiler særlig højt) men jeg skal som minimum bestå alle mine fag, og kan IKKE komme til eksamen hvis ikke jeg aflevere mine opgaver.

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Må simpelhent lige af med lidt brok .. Jeg er virkelig hidsig .. Det kan godt være det er mig der er helt galt på den. Jeg går på handelsskolen  .. Vi har en i klassen som ikk kan finde ud af engelsk .. ja virkelig ikke finde ud af noget .. Vi skal så lave aflevering og det er os fint nok .. meeen jeg syntes fandme det er træls at hun sidder og score det ene 10 tal efter det andet når det IKKE er hende der har lavet det .. hun indrømmede på et tidspunkt at hendes mand laver det for hende .. Syntes at det er så træls når vi andre sidder og KÆMPER for bare at komme op på et 7 tal .. jeg er ikke misundelig men jeg har bare en rigtig øv følse inden i for det er jo snyd til den store guld medalje .. 

Bare en smule brok herfra 

knus en lille ano ..

Nå ja, men det er da bare hende der ikke kan lave en god mundtlig og skriftlig eksamen

Anmeld

11. marts 2011

oo

det er da også en ekstrem ringe underviser I har, hvis han/hun lader hende slippe afsted med den slags! jeg mener...nu er Søren jo gymnasielærer og han lader ikke den slags slippe igennem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

Anonym skriver:

Må simpelhent lige af med lidt brok .. Jeg er virkelig hidsig .. Det kan godt være det er mig der er helt galt på den. Jeg går på handelsskolen  .. Vi har en i klassen som ikk kan finde ud af engelsk .. ja virkelig ikke finde ud af noget .. Vi skal så lave aflevering og det er os fint nok .. meeen jeg syntes fandme det er træls at hun sidder og score det ene 10 tal efter det andet når det IKKE er hende der har lavet det .. hun indrømmede på et tidspunkt at hendes mand laver det for hende .. Syntes at det er så træls når vi andre sidder og KÆMPER for bare at komme op på et 7 tal .. jeg er ikke misundelig men jeg har bare en rigtig øv følse inden i for det er jo snyd til den store guld medalje .. 

Bare en smule brok herfra 

knus en lille ano ..

Ja det er sur røv. MEN tænk på nu hvor hun snyder nu, så er det altså ris til egen røv den dag hun får et arbejde hvor hun faktisk skal bruge den viden hun snød sig til, så pynter et 10 tal i bogen jo ikke ligefrem mere end på papiret.

Anmeld

11. marts 2011

jydeinden

den eneste det går udover er hende selv

jeg havde da overvejet en hgv ( hg på et år) og så få hjælp af min kæreste, for mig er så engelsk.. nej.

Men snyde... tjaa det går kun ud over en og det er en selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.