For helved .. !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Anonym trådstarter

Må simpelhent lige af med lidt brok .. Jeg er virkelig hidsig .. Det kan godt være det er mig der er helt galt på den. Jeg går på handelsskolen  .. Vi har en i klassen som ikk kan finde ud af engelsk .. ja virkelig ikke finde ud af noget .. Vi skal så lave aflevering og det er os fint nok .. meeen jeg syntes fandme det er træls at hun sidder og score det ene 10 tal efter det andet når det IKKE er hende der har lavet det .. hun indrømmede på et tidspunkt at hendes mand laver det for hende .. Syntes at det er så træls når vi andre sidder og KÆMPER for bare at komme op på et 7 tal .. jeg er ikke misundelig men jeg har bare en rigtig øv følse inden i for det er jo snyd til den store guld medalje .. 

Bare en smule brok herfra 

knus en lille ano ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

grinny

Tja, man kan sige det er snyd og have en øv-følelse, eller man kan grine og tænke stakkels hende når hun skal til terminsprøve eller eksamen

Hun snyder ikke andre end sig selv, så jeg synes faktisk hun er en stakkel!

Anmeld

11. marts 2011

Noneother

grinny skriver:

Tja, man kan sige det er snyd og have en øv-følelse, eller man kan grine og tænke stakkels hende når hun skal til terminsprøve eller eksamen

Hun snyder ikke andre end sig selv, så jeg synes faktisk hun er en stakkel!

-Og hvis hun ikke skal til eksamen i Engelsk, så står hun bare med en  afgangskarakter, uden overhovedet at kunne stoffet? 
Det sgu da ikke fair, og den var ikke gået på andre uddannelser.

Kald mig bare smålig men jeg var gået videre med det.

Anmeld

11. marts 2011

Swerg

Jeg lyder måske hård ..

Men jeg havde gået til ''rektor'' .....

ja, sorry, men det er sgu SNYD !

Anmeld

11. marts 2011

grinny

Noneother skriver:

-Og hvis hun ikke skal til eksamen i Engelsk, så står hun bare med en  afgangskarakter, uden overhovedet at kunne stoffet? 
Det sgu da ikke fair, og den var ikke gået på andre uddannelser.

Kald mig bare smålig men jeg var gået videre med det.

Jamen det kan da godt være hun så får en god karakter på bladet, men hvad så når hun skal ud og bruge det? Så kan hun ikke og vil nok føle sig mega flov - så er det stadig hende selv det går ud over.

Jeg kan på ingen måde se hvordan det kan blive andres problem, det er jo kun hendes

Ts skriver at det er handelsskolen så jeg går ud fra at det er HHX? Jeg går selv på HHX og der er både terminsprøver og årsprøver i engelsk så på min skole ville en evt. snyder blive taget  

Anmeld

11. marts 2011

Holbæktrunten

Tænker bare, nøj hvor bliver det trist når hun skal til eksamen... For hende altså... Du kan jo bare hygge dig lidt

Anmeld

11. marts 2011

Ina33

Anonym skriver:

Må simpelhent lige af med lidt brok .. Jeg er virkelig hidsig .. Det kan godt være det er mig der er helt galt på den. Jeg går på handelsskolen  .. Vi har en i klassen som ikk kan finde ud af engelsk .. ja virkelig ikke finde ud af noget .. Vi skal så lave aflevering og det er os fint nok .. meeen jeg syntes fandme det er træls at hun sidder og score det ene 10 tal efter det andet når det IKKE er hende der har lavet det .. hun indrømmede på et tidspunkt at hendes mand laver det for hende .. Syntes at det er så træls når vi andre sidder og KÆMPER for bare at komme op på et 7 tal .. jeg er ikke misundelig men jeg har bare en rigtig øv følse inden i for det er jo snyd til den store guld medalje .. 

Bare en smule brok herfra 

knus en lille ano ..

Det bider hende i halen når hun skal til eksamen, så kan hun jo ikke sidde på skødet af sin mand...

Hvis jeg var dig, så ville jeg ikke bruge så megen energi på det, jeg ville hellere koncentrere mig om selv at få en god karakter.

Anmeld

11. marts 2011

Laulund87

Ja sikke en stakkel

Anmeld

11. marts 2011

Noneother

grinny skriver:

Jamen det kan da godt være hun så får en god karakter på bladet, men hvad så når hun skal ud og bruge det? Så kan hun ikke og vil nok føle sig mega flov - så er det stadig hende selv det går ud over.

Jeg kan på ingen måde se hvordan det kan blive andres problem, det er jo kun hendes

Ts skriver at det er handelsskolen så jeg går ud fra at det er HHX? Jeg går selv på HHX og der er både terminsprøver og årsprøver i engelsk så på min skole ville en evt. snyder blive taget  

HG er osse "handelsskolen" og der er der ca 33% chance for at komme op i det.

men ligemeget hvad synes jeg ikke at det er ok at hun får lov at spilde andres tid på den måde der. -Snyd er sgu snyd ligegyldig hvordan man ellers vender og drejer den. og det gør det jo ikke ok. at det alligevel bli´r opdaget før eller siden.

Ville heller ikke ha´en læge der havde betalt sin søster for at gå igennem medicinstudiet for sig. Det er ikke helt det samme, men det er samme princip.

Anmeld

11. marts 2011

tazz

Vil egentlig bare sige som de andre, træk på skuldrene ad hende -det rammer hende til terminsprøverne og eksamen.

Og så lær at sige 'nå' og 'pyt' for det fortsætter langt ind i båder studie og erhvervsliv. Der er altid nogen som faker det og kommer igennem, men for det meste bliver de busted.

Jeg læser HD om aftenen, og havde jeg ikke været i min studiegruppe havde de aldrig fået afleveret noget! Et par gange har jeg lave stort set hele opgaven og afleveret på gruppens vegnem hvor de andre så har nydt godt af, at få den godkendt, så de kan komme til eksamen. Pisse irriterende, men det er ikke mit problem, vi finder ud af til eksamen (4 timers skrifteligt uden hjælpemidler) om de har læst op ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.