Carina1984 skriver:
... Hvordan klarer I det?Jeg har det så dårlig at jeg ligger ned det meste af dagen og ka slet ik se hvordan jeg ska ku klare at være 9 timer på job !?
Har fået nogle stikpiller mod det men de er pisse dyre og må kun tage max 3 om dagen
Hvordan klarer I andre med meget kvalme og opkastninger, at være på arbejde??
Først og fremmest vil jeg lige fortælle dig at de stik piller må man slet ikke tage mere efter nye undersøgelser. Det er så nyt at de fleste læger slet ikke ved det endnu.
Jeg ved dette, da jeg selv var ramt af meget voldsom kvalme i ´de første 15 måneder af min graviditet. Jeg blev indlagt på kolding sygehus, hvor en jordmoder på afdellingen forklarede mig at det var de helt forkerte piller! Jeg fik nogen andre der hedder ondansetron 4 mg. Jeg fik også atvide at det var vigtigt at du lytter til kroppen, er du træt er du træt og det er okay at sove, det du kan spise, spiser du og lige meget hvor dårligt man end har det, er det vigtigt at spise bare lidt, men så ofte man kan!
Jeg ved godt det lyder som en ringe trøst, men jeg lover dig, det bliver bedre og du lære meget hurtigt at finde en måde at kontrulere din kvalme, så du kan overskue den. dog er det ikke sikkert du kan arbejde mens den væreste kvalme står på!
Hvis det er noget du vil vide, så skriv endelig til mig!!
Camilla
Anmeld