Kvalmearmbånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Low

Jeg havde en kontant person en gang som fortalte at hun brugte dem på sin datter når de skulle køre langt og hun sagde at det hjalp super godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

NinaNymannMadsen

hvis det er de der seaband du snakker om så jo så kender jeg dem godt har dem selv.

jeg syntes de hjælper toppen men de tager ikke det hele, kun lige toppen syntes jeg. men nu har ejg været en af dem der ikke har været hårdt hårdt ramt. har kun haft kvalme uden opkast og der har de hjulpet mig med at jeg kan få noget at spise og kan komme gennem dagen.

Anmeld

12. marts 2011

Aprilmor11

Eddy skriver:

Hej piger

Nogen der har pøvet det der kvalmearmbånd?

Jeg troede godt nok ikke på det, da jeg hørte det. Men det hjælper faktisk. Han ikke særlig meget kvalme længere. Om natten er der slet ingen kvalme, så det er bare dejligt.

Kan man godt have det på mens man er i bad?

Jeg tager det af hver gang, men helt seriøst jeg får det af h..... til 5 min senere og det tager et stykke tid, efter jeg har fået det på igen til det virker....

Prøv at læs på pakken .. Jeg bruger dem kun når jeg er ude og køre, eller sejle, for er blevet køresyg og sø syg efter graviditeten Og de hjælper også her ..

Anmeld

12. marts 2011

SussieThyssen

Det lyder da godt nok interessant.

Er der en, der vil linke en side til mig, så jeg kan læse om det??

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. marts 2011

Aprilmor11

Sophie26 skriver:

Hmm har ikke prøvet dem men hvis det er et ganske alm armbånd kan det vel ikke være andet end plasebo (staves) - ved at der også findes armbånd til sportfolk som skulle mindste smerter men de er ihvertfald bevist at det kun er fordi du tror på de virker at de gør

Jeg var helt sikker på at de ikke virkede, men ville prøve alligevel da jeg ikke måtte tag søsyge piller, da jeg skulle sejle til England, og de hjalp faktisk .. Det er sådan et elastik armbånd med hvide dutter som går ned og trykker på pulsen .. Det er ligesom akupunktur ( staves ? ) bare uden nåle ..

Anmeld

12. marts 2011

Aprilmor11

SussieThyssen skriver:

Det lyder da godt nok interessant.

Er der en, der vil linke en side til mig, så jeg kan læse om det??

Kærligst
Sussie

her har du et link

http://www.seaband.dk/

Anmeld

12. marts 2011

SussieThyssen

Aprilmor11 skriver:

her har du et link

http://www.seaband.dk/

1000 tak

Anmeld

12. marts 2011

Aprilmor11

SussieThyssen skriver:

1000 tak

Så lidt

Anmeld

12. marts 2011

SussieThyssen

SussieThyssen skriver:

1000 tak

Det var ski interessant..og jeg så også, at man kan få dem mod allergi.
Det må jeg lige bruge noget tid på at studere nærmere.

Anmeld

12. marts 2011

Laulund87

De hjalp overhovedet ikke på mig, de strammede derimod så meget, at jeg fik helt ondt i håndleddene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.