Hej piger
Nogen der har pøvet det der kvalmearmbånd?
Jeg troede godt nok ikke på det, da jeg hørte det. Men det hjælper faktisk. Han ikke særlig meget kvalme længere. Om natten er der slet ingen kvalme, så det er bare dejligt.
Kan man godt have det på mens man er i bad?
Jeg tager det af hver gang, men helt seriøst jeg får det af h..... til 5 min senere og det tager et stykke tid, efter jeg har fået det på igen til det virker....
Jep, jeg bruger dem også, og de er super!
Tror sagtens man kan have dem på i bad, har dog ikke prøvet. Du kunne evt. købe et par mere, så du kan skifte, og når så de andre er blevet våde, så kan du tage dem af når du er kommet ud af badet og så hurtig skifte over til det andet par, og så kan de andre våde ligge og tørre i mens de andre er på. (:
Men hvor lang tid af gangen har I dem på da? Mere fordi jeg havde mine på ude i lufthaven, under hele turen til USA og stadig bagefter i bilen på vej igennem NY og ind mod hotellet. Så det er vel blevet til en 12 timer eller deromkring hvor de har siddet der. Og fik altså en bule af den der lille plastic ting som trykker ind i huden. Først bare et mærke ind i huden, men bagefter begyndte det et bule udad. Gik flere dage før det mærke var væk. Så jeg passer på med ikke at have dem på for længe af gangen.
Skal lige siges at jeg ikke er gravid, så det er ikke graviditestkvalme, men "bare" almindelig kvalme som jeg døjer meget med.
Anmeld