Begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Klitgaard

Kæmpe knus til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Barbamama

Åh det er bare hårdt. Jeg håber det var en smuk ceremoni og at I fik sagt farvel på en god måde.

Det lyder godt med måden I takler Bianca på. Børn skal nok komme og snakke og spørge hvis de får behov for det, men ofte reagerer de ikke så kraftigt. Nogle snakker meget om det og andre er bare sådan: Nå okay og så går livet videre. Der kan også komme en reaktion om laaang tid. Men så længe hun har det fint er der heller ikke grund til at I taler meget om det. Og det er da også godt at pigerne får sig en hyggeweekend og så har I andre også kunne slappe af og få grædt de tårer I skulle. Sender dig lige et stort kram!

Anmeld

11. marts 2011

oo

lige netop jeres olde-farmor er hele indbegrebet af den "tro" jeg har, nemlig at man har evigt liv når man sætter så store spor i dem man forlader når man dør, at man lever videre i deres hjerter. det er DYBT rørende at læse om olde-farmor. jeg tror endda kun jeg har læst eet eller to indlæg om hende tidligere og alligevel har du fortalt om hende med så stor kærlighed, at jeg straks vidste hvem olde-farmor var da du skrev hun var død - og jeg blev oprigtig rørt over indlægget!

tusind knus og tanker til jer og HUSK at huske olde-farmor

Anmeld

11. marts 2011

anna-jonas

Sender dig et stort trøste kram Katrine.............

Anmeld

12. marts 2011

JustAnotherName

Jeres svar betyder rigtig meget for mig. Tak for Jeres ord og knus

Anmeld

12. marts 2011

otlitrom

Jeg har ikke fået svaret før nu. Beklager, Katrine!

Jeg kan læse ud af dit indlæg, hvor meget I holdt af olde-farmor. Hun har med sikkerhed været en varm og kærlig person! Jeg håber I fik en afsked I kan mindes på en god måde!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.