Får ondt i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

otlitrom

hov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Det virker hårdt at sige, men jeg er "heldigvis" i skole, og kan ikke følge med.. Jeg tror slet ikke jeg ville kunne rumme det.

Det er utroligt som naturen raser for tiden... Alt for mange katastrofer! Har selv gået omkring bygningerne i Christchurch, New Zealand.. Det satte også sine spor!

Ja det er også ganske forfærdenligt.

Skævlet blev målt til 8.9, det i 2004 blev målt til 9.1, det er på top 5 over de værste i historien, det der skævl der lige har været i Japan :(

Men "heldigvis" har Japan et udmærket beredskab.....

Anmeld

11. marts 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Ja det er også ganske forfærdenligt.

Skævlet blev målt til 8.9, det i 2004 blev målt til 9.1, det er på top 5 over de værste i historien, det der skævl der lige har været i Japan

Men "heldigvis" har Japan et udmærket beredskab.....

Det løber mig koldt ned ad ryggen... Det er uhyggeligt!

Anmeld

11. marts 2011

Bondepigen

kitty skriver:

Det virker hårdt at sige, men jeg er "heldigvis" i skole, og kan ikke følge med.. Jeg tror slet ikke jeg ville kunne rumme det.

Det er utroligt som naturen raser for tiden... Alt for mange katastrofer! Har selv gået omkring bygningerne i Christchurch, New Zealand.. Det satte også sine spor!

Ja og nu er der jo tsunami varsel for New Zealand og Australien og alle mulige andre kyster ved stillehavet...

Jeg har en kusine der bor i Brisbane, som osse har været hårdt ramt af oversvømmelser... Heldigvis bor de lidt oppe i højden...ellers har de forhåbentlig tid til at komme i sikkerhed....

Anmeld

11. marts 2011

JustAnotherName

Helt forfærdeligt!

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

ja det er skrækkeligt.. Det ser så skræmmende ud at det bare væltet ind over land..

Et tegn på dommedag alt det der sker siger muslimer faktisk..

Anmeld

11. marts 2011

oo

Søren sagde det imorges og der var jeg bare "nåhnåh"...så for nogle timer siden satte jeg mig og læste nyheder på nettet og blev lige lidt WOW over hvad der rent faktisk er sket! og så får jeg ganske enkelt dårlige nerver af alle de atomkraftværker de har dernede, som ikke vil opføre sig ordentligt  

jeg er selv hundeangst for vand i store mængder, især hav....yidrk!  og jeg kan huske dengang med tsunamien for 5-6 år siden, jeg blev helt vildt dårlig af billederne med alt det vand. bare tanken om sådan en mur af vand der kommer og hapser ALT med sig ud i havet igen  fyfyfyfyfyfy!!!

men heldigvis er tokyo godt sikret mod jordskælv efter det der sindssyge jordskælv i 1923 og der er da også overraskende få bekræftede dødsfald indtil videre (63 var det sidste jeg hørte, selvom der selvfølgelig er hundredevis af mennesker der savnes).

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

Ja det er bare voldsomt. Jeg har lige set billeder af det i fjernsynet. Det er så sindssygt at se hvordan vandet hiver husene med og smadrer de næste. Det er bare uhyggeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.