Får ondt i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Klumpe-dumpe

af at sidde og kikke på det der sker i Japan.

Jeg synes simpelthen det er så skrækkeligt, at tænke på hvor mange der på et split sek. der får ødelagt deres liv. Dem der mister livet - dem der mister deres kære.  

Puha, og så brokkede jeg mig over lidt sne hertil morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

af at sidde og kikke på det der sker i Japan.

Jeg synes simpelthen det er så skrækkeligt, at tænke på hvor mange der på et split sek. der får ødelagt deres liv. Dem der mister livet - dem der mister deres kære.  

Puha, og så brokkede jeg mig over lidt sne hertil morgen

også jeg.... jeg ser det på TV2...

den der bil som de filmede med lys på... man aner ikke om der sidder nogen i den... ej pyha... det er forfærdeligt!

Anmeld

11. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

også jeg.... jeg ser det på TV2...

den der bil som de filmede med lys på... man aner ikke om der sidder nogen i den... ej pyha... det er forfærdeligt!

Lige præcis.... Tidligere da man så hvordan "bølgen" flød frem, der så man hvordan den tog en lastbil med sig, den holdt ude for sig selv på en vej... og så var den væk :(

Man det "gode" af det, er jo at de har et bedredsskab der kan gøre noget, ifh. til den Tsunami der var tilbage i 2004, hvor de intet formådede.

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Lige præcis.... Tidligere da man så hvordan "bølgen" flød frem, der så man hvordan den tog en lastbil med sig, den holdt ude for sig selv på en vej... og så var den væk

Man det "gode" af det, er jo at de har et bedredsskab der kan gøre noget, ifh. til den Tsunami der var tilbage i 2004, hvor de intet formådede.

ja de virker noget mere parate, hvis man kan sige det sådan... og de virker mere som om de gør noget så hurtigt de kan... det er da godt...

men føj, man kan bare sidde og se på!

Anmeld

11. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

ja de virker noget mere parate, hvis man kan sige det sådan... og de virker mere som om de gør noget så hurtigt de kan... det er da godt...

men føj, man kan bare sidde og se på!

Ja lige præcis. Åhh

Anmeld

11. marts 2011

Bondepigen

Ja jeg har det osse skidt med at se sådan noget. Faktisk synes jeg osse det er respektløst at filme og VISE det frem, hvor folk rent faktisk dør... Nøjagtig som de gør med Afghanistan, Irak osv... Hvorfor skal andre mennesker se det? Synes det er respektløst både overfor dem der dør, men osse over for deres familier.

Synes det var frygteligt at se biler der kom kørende og blev slugt af vandmasserne!

Anmeld

11. marts 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Ja jeg har det osse skidt med at se sådan noget. Faktisk synes jeg osse det er respektløst at filme og VISE det frem, hvor folk rent faktisk dør... Nøjagtig som de gør med Afghanistan, Irak osv... Hvorfor skal andre mennesker se det? Synes det er respektløst både overfor dem der dør, men osse over for deres familier.

Synes det var frygteligt at se biler der kom kørende og blev slugt af vandmasserne!

Jeg kan godt følge dig, men jeg tror desværre medierne bliver nødt til at gøre det sådan... alimdelig folk, bliver nødt til at få det serveret hard core, før de forstår hvad der rent faktisk sker... Da der er SÅ meget død og ødelæggelse ude i verden.

(giver det mening?)

Anmeld

11. marts 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Jeg kan godt følge dig, men jeg tror desværre medierne bliver nødt til at gøre det sådan... alimdelig folk, bliver nødt til at få det serveret hard core, før de forstår hvad der rent faktisk sker... Da der er SÅ meget død og ødelæggelse ude i verden.

(giver det mening?)

Ja jeg kan godt følge dig, men hvad så, når folk har set det tit nok, så virker det heller ikke længere... Det er bare så sørgeligt!

Anmeld

11. marts 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Ja jeg kan godt følge dig, men hvad så, når folk har set det tit nok, så virker det heller ikke længere... Det er bare så sørgeligt!

Ja der er en hård fin grænse for hvornår medierne, skal vise hvad. For lige netop det ikke kommer ud, så det heller ikke er nok.

Anmeld

11. marts 2011

otlitrom

Det virker hårdt at sige, men jeg er "heldigvis" i skole, og kan ikke følge med.. Jeg tror slet ikke jeg ville kunne rumme det.

Det er utroligt som naturen raser for tiden... Alt for mange katastrofer! Har selv gået omkring bygningerne i Christchurch, New Zealand.. Det satte også sine spor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.