Døden er ubamhjertig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2008

MorCamilla

Hejsa..

Mange tak for dine ord, det er dejligt at vide... med hensyn til hvordan han døde, det skriver jeg lige til dig privat, da jeg ikke synes at det skal stå på et offenligt forum...

knus fra Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

Astrid P

Nåhr, så bliver jeg da også lige lidt nysgerrig...

Anmeld

10. oktober 2008

heaven

MorCamilla skriver:

Hejsa..

Mange tak for dine ord, det er dejligt at vide... med hensyn til hvordan han døde, det skriver jeg lige til dig privat, da jeg ikke synes at det skal stå på et offenligt forum...

knus fra Camilla

hey søde dig

skriv lige til mig privat også - hvis du orker det??

Håber godt nok de finder dem!!!

Knuz Jannie

Anmeld

10. oktober 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

twinboys skriver:

Pyh sikke en tragisk oplevelse for jer alle. Det er aldrig rart at miste nogen man har kær...Jeg håber at begravelsen bliver en smuk og mindeværdig afslutning...

Hvordan døde han??? Selvmord eller ???

Majbritt

(H)(H)(H)

mange tak for dine ord.. med hensyn til hvordan han døde, skriver jeg lige til dig privat, vil ikke lige skrive det her på et offenligt forum..

Tak søde...Tænker på dig og sender en masse varme tanker og knus

Majbritt(H)(H)(H)(H)(H)

Anmeld

10. oktober 2008

Fam. Madsen

[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f] Hejsa.. Mange tak for dine ord, det er dejligt at vide... med hensyn til hvordan han døde, det skriver jeg lige til dig privat, da jeg ikke synes at det skal stå på et offenligt forum... knus fra Camilla[/citat] hej camilla jeg vil gerne kunne give dig et kæmpe (H) da jeg synes i har været så meget igennem på så kort tid.. jeg tager virkelig hatten af for dig for det virker som om du er god til og holde hovdet klar.. jeg er virkelig ked af at høre at jeres ven, fætter og onkel er død, jeg kan ikke forstå hvad der får nogen til og gøre sådan noget..:'(:'( jeg vil tænke på jer i morgen. (H)(H)(H) sandra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.