Døden er ubamhjertig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

MorCamilla

Jeg ved godt at det ikke høre til på en børneside, men jeg er altså bare nød til at få det ud...

Hvor er døden altså bare ubamhjertig. Kaspers fætter døde i mandags. Dødstidspunket er anslået til at være mellem 6.30 og 7.00 om morgenen.. Han blev fundet kl. 18.40 af hans mor.. Vi har fået besked om hvad han døde af. Kulilteforgiftning. Så han er sovet stille ind, da det bedøver inden man dør af det..

Vi var i kapellet og se ham i går formiddags, det er nok noget at det sværeste jeg har oplevet. Men han lagde så fint, og "sov" det så virkelig ud til at han sov. Jeg kan huske at jeg tænkte at nu måtte han gerne åbne øjnene igen.. Så dum, for self. gjorde han ikke det.. Men hvor var det også dejligt at se ham ligge så stille og fredfyldt..

Han skal begraves i morgen kl 11, Kasper skal være med til at bære hans kiste ud og sinke ham ned i graven.. Det bliver så svært det er jeg helt sikker på.
Det er ikke kun Kaspers fætter vi skal sige farvel til, det er også en super go ven, der altid var der for os alle sammen.. Hvor jeg frygter det, men samtidig glæder jeg mig til det, for det er lige som "afslutningen" på det, at han nu får fred i jorden..

Der er så mange ting vi gerne vil sige til ham, men vi aldrig nåede.. Men jeg er sikker på at han sidder oppe i himlen og her det godt nu, og kigger ned til os, så han ved at vi elskede ham.. Det er jeg slet ikke i tvivl om.. Han har det godt der hvor han er nu..

Mikkel er sendt på "ferie" omme hos min mor, hun har hentet ham fra dagplejen i dag, og så kommer han hjem igen søndag formiddag. Da ingen af os synes at Mikkel skal se at vi gør os klar til at tage til begravelsen i morgen og han skal slet ikke se os når det er overstået..

Sikke en dag vi har for os i morgen, efter en laaaang uge... Puha, døden er forfærdelig og meningsløs..

Skulle bare lige klare tankerne, tak til dig der nåede helt her til...

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

Pia.

ÅÅ Kæreste Camilla... Hvor er det bare tirst det her... Selvfølgelig skal du skrive alt det du vil her inde, vi vil til hver en tid lytte til dig... jeg sender dig de bedste tanker med håb om I kommer stille og roligt igennem dagen i morgen, at I får sagt ordenligt farvel og på gensyn og at I har hinanden til at støtte og trøste igennem de svære timer I har for jer i morgen... KNUS og tanker fra Pia til jer :'(

Anmeld

10. oktober 2008

Anne

Camilla sikke en tragisk oplevelse for hele familien. Selv om det har været en hård uge for jer, så kan begravelsen, selv om det er ubegribeligt og sørgeligt, være en smuk afslutning.

I har mistet en ven, Kasper en fætter, Mikkel en lege-onkel. Det er sørgeligt, at verden er så grum og ubamhjertig. Men jeg håber, at I i morgen også vil mindes ham med varme i hjertet.

Jeg vil tænke på jer.
KH
Anne

Anmeld

10. oktober 2008

Astrid P

Øhh, nu spørger jeg måske dumt... Men var det ikke ham som du tidligere på ugen skrev om? Som var blevet slået ihjel på grusom vis?

Anmeld

10. oktober 2008

MorCamilla

Hejsa..

Mange tak for jeres svar, hvor er det dejligt at læse.. Det bliver nu meget rart med en afslutning på det...

Astris P, jo det var ham jeg skrev om i tirsdags..

Anmeld

10. oktober 2008

Anne

Ved I mere om nu, hvad der er sket?

Anmeld

10. oktober 2008

twinboys

Pyh sikke en tragisk oplevelse for jer alle. Det er aldrig rart at miste nogen man har kær...Jeg håber at begravelsen bliver en smuk og mindeværdig afslutning...

Hvordan døde han??? Selvmord eller ???

Majbritt

(H)(H)(H)

Anmeld

10. oktober 2008

MorCamilla

Anne skriver:

Ved I mere om nu, hvad der er sket?

Ja vi har fået det af vide, men jeg skriver det lige til dig privat...

Anmeld

10. oktober 2008

MorCamilla

twinboys skriver:

Pyh sikke en tragisk oplevelse for jer alle. Det er aldrig rart at miste nogen man har kær...Jeg håber at begravelsen bliver en smuk og mindeværdig afslutning...

Hvordan døde han??? Selvmord eller ???

Majbritt

(H)(H)(H)

mange tak for dine ord.. med hensyn til hvordan han døde, skriver jeg lige til dig privat, vil ikke lige skrive det her på et offenligt forum..

Anmeld

10. oktober 2008

Becks

[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f] Jeg ved godt at det ikke høre til på en børneside, men jeg er altså bare nød til at få det ud... Hvor er døden altså bare ubamhjertig. Kaspers fætter døde i mandags. Dødstidspunket er anslået til at være mellem 6.30 og 7.00 om morgenen.. Han blev fundet kl. 18.40 af hans mor.. Vi har fået besked om hvad han døde af. Kulilteforgiftning. Så han er sovet stille ind, da det bedøver inden man dør af det.. Vi var i kapellet og se ham i går formiddags, det er nok noget at det sværeste jeg har oplevet. Men han lagde så fint, og "sov" det så virkelig ud til at han sov. Jeg kan huske at jeg tænkte at nu måtte han gerne åbne øjnene igen.. Så dum, for self. gjorde han ikke det.. Men hvor var det også dejligt at se ham ligge så stille og fredfyldt.. Han skal begraves i morgen kl 11, Kasper skal være med til at bære hans kiste ud og sinke ham ned i graven.. Det bliver så svært det er jeg helt sikker på. Det er ikke kun Kaspers fætter vi skal sige farvel til, det er også en super go ven, der altid var der for os alle sammen.. Hvor jeg frygter det, men samtidig glæder jeg mig til det, for det er lige som "afslutningen" på det, at han nu får fred i jorden.. Der er så mange ting vi gerne vil sige til ham, men vi aldrig nåede.. Men jeg er sikker på at han sidder oppe i himlen og her det godt nu, og kigger ned til os, så han ved at vi elskede ham.. Det er jeg slet ikke i tvivl om.. Han har det godt der hvor han er nu.. Mikkel er sendt på "ferie" omme hos min mor, hun har hentet ham fra dagplejen i dag, og så kommer han hjem igen søndag formiddag. Da ingen af os synes at Mikkel skal se at vi gør os klar til at tage til begravelsen i morgen og han skal slet ikke se os når det er overstået.. Sikke en dag vi har for os i morgen, efter en laaaang uge... Puha, døden er forfærdelig og meningsløs.. Skulle bare lige klare tankerne, tak til dig der nåede helt her til... Knus fra Camilla.[/citat] Puh ha søde, jeg kondolere for jeres tab... :'( Hvordan skete det hvis jeg må spørge? jeg håber det bliver en smuk begravlese imorgen, hvor I alle kan minde den gode fætter, søn og ikke mindst ven som I har mistet.. Alle mine tanker går til jer imorgen (H) Knus Beck(H)(H)(H)(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.