Kan slet ikke følge med!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Lilac

Tjuhl skriver:

jaaaaa! der sker VIIIIIIILDT meget herinde! jeg kan overhovedet heller ikke følge med (og jeg er stadig alt for dårlig til at læse med uden at svare ).

der var een der fødte for nylig...hmm...altså ude på det store baby.dk, hvor jeg tænkte "åh nej, hun fødte jo ALT for tidligt!" - og så var hun gået over tid  mand, der tænkte jeg lige, at jeg da overhovedet ikke har sty på tiden!!

Haha, ja, det er da ret sigende  Jeg opdagede i torsdags at der jo "kun" er 4 mdr. til lillebror er her, og fik så meget stress.... det er simpelthen gået alt for stærkt!!! Og herinde! Jamen, jeg er flere sider bagud - men det er jo også bare vildt dejligt at der er så meget gang i den herinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Lilac

TbCp skriver:

Den tror jeg at jeg hopper med på hehe

Kram til dig!

Hehe, kloge Kristine  - tak, Tina 

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

sarahb skriver:

2 graviditet går bare SÅ stærkt, det er helt vildt.. puha... Man KAN ikke følge med...

Men dejlig at i 3 og maven har det dejligt.

Ja, det er simpelthen gået så stærkt! det er jo helt vildt!!

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

Jules skriver:

Kender alt det alt for godt.... Og jeg går endda bare herhjemme 

Hvor går tiden bare stærkt altså....

Hvad er det for noget praktik?

hehe, ja, jeg kan nu godt forestille mig at barslen også kommer til at flyve afsted... pyyyh, det er med at nyde det så længe det varer!

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

michella80 skriver:

Hi hi du er ikke den eneste. Der sker også vildt meget herinde og alle har lige oppet sig lidt og svarer på mange indlæg. Jeg svarer også på flere end jeg plejer. Men bare rolig du må jo læse og svare det du orker.  Dejligt at høre at du nyder din graviditet. Og 4mdr er jo altså alligevel en rum tid. Stress nu ikke over det. He he.. Det er nemt for mig at sige. Jeg skriver sikkert et indlæg med det samme når det bliver min tur næste gang.

hehe, det er jo også fordi at jeg synes jeg gerne vil nå en del inden det bliver termins-tid, og 4 mdr., kan nu gå vildt hurtigt - og jeg blev også bare helt overrasket...

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

Lilac skriver:

hehe, det er jo også fordi at jeg synes jeg gerne vil nå en del inden det bliver termins-tid, og 4 mdr., kan nu gå vildt hurtigt - og jeg blev også bare helt overrasket...

Ja det kan det!!! Hvornår har du terminsdato?

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

Jules skriver:

Kender alt det alt for godt.... Og jeg går endda bare herhjemme 

Hvor går tiden bare stærkt altså....

Hvad er det for noget praktik?

Forresten, glemte helt at svare på hvilken praktik jeg er i... men jeg er i praktik som psykolog hos PPR i Favrskov, og jeg er bare vildt glad for det... pludselig giver 6 års studier (hvis mn medregner barsle som studie) mening og jeg føler virklig at man har mulighed for at gøre en kæmpe forskel for mange børn og deres familier 

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

michella80 skriver:

Ja det kan det!!! Hvornår har du terminsdato?

jeg har termin den 19. juli  

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

Lilac skriver:

jeg har termin den 19. juli  

Okay. Dejligt med en lille sommerbaby. Det er i det hele taget bare skønt når det kommer en lille ny til verden. Det er så spændende!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.