Kan slet ikke følge med!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Lilac

...både herinde og "in real life"! Nu er det allerede fredag igen og ugen er bare strøget forbi uden jeg nåede at opadge det!

Jeg er jo i praktik hver dag, hvilket virkelig får tiden til at gå hurtigt! Martin arbejder meget og er samtidig ved at tage en Master IT, hvilket består af fagpakker med eksamen hver tredje måned. Så hele ugen har vi nærmest ikke set hinanden... Nu er jeg allerede i 22. uge, og der er kun 4 mdr. til lillebror melder sin ankomst - og pludselig får jeg stress!!!

Herinde kan jeg slet ikke nå at få læst eller svaret på indlæg - hvilket jo er ret frustrerende ovenpå den debat der har været, men nogle gange er omstændighederne altså bare ikke som man ønsker...

Udover at tiden går alt for hurtigt, er alt nu dejligt... Jeg nyder min runde mave, xxx er såååå dejlig, elsker min hårdarbejdende mand (selvom jeg ikke ser ham så meget som jeg gerne ville), min praktik er fantastisk.... Men føler mig alligevel konstant to skridt bagud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

KWL

Sådan vil det bare være engang imellem. Træk vejret og tænk:

Kunne det være at jeg IKKE er to skridt bagud ??

Det er nemlig ret stressende at føle den følelse hele tiden. Måske når du bare det du gør og det er godt nok.

Anmeld

11. marts 2011

Lilac

Kristinewl skriver:

Sådan vil det bare være engang imellem. Træk vejret og tænk:

Kunne det være at jeg IKKE er to skridt bagud ??

Det er nemlig ret stressende at føle den følelse hele tiden. Måske når du bare det du gør og det er godt nok.

Tusind tak Kristine... Det du skrev lige der, giver enormt meget mening 

Anmeld

11. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ja Kristine sagde de kloge ord, så jeg vil bare sende dig et kæmpe kram!

Anmeld

11. marts 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Den tror jeg at jeg hopper med på hehe

Kram til dig!

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

2 graviditet går bare SÅ stærkt, det er helt vildt.. puha... Man KAN ikke følge med...

Men dejlig at i 3 og maven har det dejligt.

Anmeld

11. marts 2011

Jules

Kender alt det alt for godt.... Og jeg går endda bare herhjemme 

Hvor går tiden bare stærkt altså....

Hvad er det for noget praktik?

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

Hi hi du er ikke den eneste. Der sker også vildt meget herinde og alle har lige oppet sig lidt og svarer på mange indlæg. Jeg svarer også på flere end jeg plejer. Men bare rolig du må jo læse og svare det du orker.  Dejligt at høre at du nyder din graviditet. Og 4mdr er jo altså alligevel en rum tid. Stress nu ikke over det. He he.. Det er nemt for mig at sige. Jeg skriver sikkert et indlæg med det samme når det bliver min tur næste gang.

Anmeld

11. marts 2011

oo

jaaaaa! der sker VIIIIIIILDT meget herinde! jeg kan overhovedet heller ikke følge med (og jeg er stadig alt for dårlig til at læse med uden at svare ).

der var een der fødte for nylig...hmm...altså ude på det store baby.dk, hvor jeg tænkte "åh nej, hun fødte jo ALT for tidligt!" - og så var hun gået over tid  mand, der tænkte jeg lige, at jeg da overhovedet ikke har sty på tiden!!

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

Rose <3 skriver:

Tak ska du have, søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.