Skouboe skriver:
Herhjemme får min mand altid raget sig den dødelige variant af tingene til sig.. fx har han både haft dødeligt ondt i ryggen og dødelig influenza på det seneste... 
Jeg derimod får milde version, hvor jeg snupper et par piller og så lige klarer ungerne og aftensmaden...
Haha, sådan har min kæreste det også - han er så tæt på at dø, bare han har fået en rift i fingeren! Her for et par uger siden havde jeg også slemt ondt i ryggen, og skulle have hjælp til noget med opvasken (JA, jeg stod med opvasken, selvom jeg havde ondt i ryggen, for kæresten mente han havde lavet nok, når han havde lavet maden, så måtte min ryg kunne klare opvasken
), for jeg kunne ikke bøje mig ned, og så siger han fandeme "Ej! Jeg har vildt ondt i mine hænder (det var da der var frostgrader, og hans hænder var helt revnet - hvilket mine også var), og jeg har lige taget creme på! Hvis de bliver våde skal jeg tage nyt creme på!" Jamen for fanden da!! Ja uhadada, hvor er det forfærdeligt at skulle tage creme på igen! Så hellere lade mig stå dér med smerter fra helvede! Øv, hvor bliver jeg skuffet, når han siger sådan 

Anmeld