Er det for meget forlangt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Louisiana

Ni-ko-li-ne skriver:

Jo men så fordelt det ud over flere dage... Jeg kan kun tale ud fra egen erfaring og jeg kan bestemt ikke gøre hele køkkenet rent på een dag uden at få afsindigt ondt... Det gør jo ondt hele tiden, men du ved sikkert hvad jeg mener med afsindigt ondt...

Jeg må lige indskyde, at jeg ikke blev helt færdig, mangler lige lidt, men uanset, så gør jeg dét, som min ryg kan holde til! Jeg har haft bøvl med ryggen siden 4-års alderen, så jeg kender efterhånden mine begrænsninger  Desuden kan jeg heller ikke spræde det over for mange dage, for så bliver jeg aldrig færdig (der er jo flere rum i huset end køkkenet ). Men det er efterhånden næsten lige meget hvor lidt jeg tager, så gør det ondt. Havde jeg råd til det, så ansatte jeg en rengøringsdame! Der er en del jeg slet ikke kan, som f.eks. gulvvask og støvsugning. Jeg får ondt omgående jeg gør dét.

Og ja, jeg ved nøjagtig hvad du mener med 'afsindigt ondt'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Mi

HOLD da op hvor. MÆND. Hvis det var ham som havde rygsmerter, så skulle han jo nok nærmest have en hjemmesygeplejerske til at passe sig  Jeg syntes ikke at du forlanger for meget. Hvis ikke ens kæreste kan hjælpe en når man er syg, så ved jeg da ikke hvem man så skal kunne regne med? Jeg syntes godt at han kunne hente sønnen, sådan er det jo nu engang når man er en familie, at man ofte skal gøre ting om eftermiddagen og aftenen, som man ikke har lyst til. Hvad i alverden vil han stille op når der kommer et spædbarn som er fuldstændig ligeglad med at han har været på arbejde og gerne vil slappe af?

Spark ham i røven

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. marts 2011

Louisiana

MarianneSonne skriver:

HOLD da op hvor. MÆND. Hvis det var ham som havde rygsmerter, så skulle han jo nok nærmest have en hjemmesygeplejerske til at passe sig  Jeg syntes ikke at du forlanger for meget. Hvis ikke ens kæreste kan hjælpe en når man er syg, så ved jeg da ikke hvem man så skal kunne regne med? Jeg syntes godt at han kunne hente sønnen, sådan er det jo nu engang når man er en familie, at man ofte skal gøre ting om eftermiddagen og aftenen, som man ikke har lyst til. Hvad i alverden vil han stille op når der kommer et spædbarn som er fuldstændig ligeglad med at han har været på arbejde og gerne vil slappe af?

Spark ham i røven

Marianne

www.stjerneleg.dk

Ja, det er jo lige netop dét! Med børn (i alle aldre), sker der uforudsete ting, og man skal hele tiden lave noget 'man ikke lige har lyst til', og som "forstyrre" det man har planlagt.

Ja, det er nemlig helt rigtigt med den sygeplejerske!! Bare han er forkølet, så kan han jo ingenting! Som han siger, så er en forkølelse for en mand det samme som det er for en kvinde at føde - sagt med et glimt i øjet, men der er en smule sandhed i det.

Anmeld

11. marts 2011

Mi

Louisiana28 skriver:

Ja, det er jo lige netop dét! Med børn (i alle aldre), sker der uforudsete ting, og man skal hele tiden lave noget 'man ikke lige har lyst til', og som "forstyrre" det man har planlagt.

Ja, det er nemlig helt rigtigt med den sygeplejerske!! Bare han er forkølet, så kan han jo ingenting! Som han siger, så er en forkølelse for en mand det samme som det er for en kvinde at føde - sagt med et glimt i øjet, men der er en smule sandhed i det.

Der er altså et eller andet om det med mænd og sygdom. Da min søster og hendes kæreste var til fødselsforberedelse havde jm sagt til mændene, at det gjorde ca lige så ondt at føde, som når de havde halsbetændelse

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. marts 2011

Skouboe

Louisiana28 skriver:

Herhjemme får min mand altid raget sig den dødelige variant af tingene til sig.. fx har han både haft dødeligt ondt i ryggen og dødelig influenza på det seneste... 

Jeg derimod får milde version, hvor jeg snupper et par piller og så lige klarer ungerne og aftensmaden...  

Anmeld

11. marts 2011

Louisiana

MarianneSonne skriver:

Der er altså et eller andet om det med mænd og sygdom. Da min søster og hendes kæreste var til fødselsforberedelse havde jm sagt til mændene, at det gjorde ca lige så ondt at føde, som når de havde halsbetændelse

www.stjerneleg.dk

God sammenligning - mændende burde bare få at vide, at det er deres halsbetændelse x 100.000 at føde, så har de en idé om, hvor ondt det gør.

Anmeld

11. marts 2011

Louisiana

Skouboe skriver:

Herhjemme får min mand altid raget sig den dødelige variant af tingene til sig.. fx har han både haft dødeligt ondt i ryggen og dødelig influenza på det seneste... 

Jeg derimod får milde version, hvor jeg snupper et par piller og så lige klarer ungerne og aftensmaden...  

Haha, sådan har min kæreste det også - han er tæt på at dø, bare han har fået en rift i fingeren! Her for et par uger siden havde jeg også slemt ondt i ryggen, og skulle have hjælp til noget med opvasken (JA, jeg stod med opvasken, selvom jeg havde ondt i ryggen, for kæresten mente han havde lavet nok, når han havde lavet maden, så måtte min ryg kunne klare opvasken ), for jeg kunne ikke bøje mig ned, og så siger han fandeme "Ej! Jeg har vildt ondt i mine hænder (det var da der var frostgrader, og hans hænder var helt revnet - hvilket mine også var), og jeg har lige taget creme på! Hvis de bliver våde skal jeg tage nyt creme på!" Jamen for fanden da!! Ja uhadada, hvor er det forfærdeligt at skulle tage creme på igen! Så hellere lade mig stå dér med smerter fra helvede! Øv, hvor bliver jeg skuffet, når han siger sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.