En eller flere der kan hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Mira0911

Med at regne ud hvor længe jeg ca har barsel i... 

Jeg har termin 19. September - er sygemeldt frem til terminsdagen. Faderen tager 14 dage som han har ret til - resten tager jeg... 

Får kontanthjælp/barselspenge fra kommunen... 

På forhånd tak... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

sweet

MoarJ skriver:

Jeg har termin 19. September - er sygemeldt frem til terminsdagen. Faderen tager 14 dage som han har ret til - resten tager jeg... 

På forhånd tak... 

følger lige med her, så kan jeg lige lære noget til jeg skal på barsel

Anmeld

10. marts 2011

LRJ

MoarJ skriver:

På forhånd tak... 

Har regnet det ud efter hvor jeg gik fra til barsel og hvornår sidste barselsdag var , her mens jeg var på kh det er 50 uger

Du kommer til at have barsel fra omkring den 19-24. August og har barsel indtil lige i starten af august 2012

Anmeld

10. marts 2011

Mira0911

Lone H. skriver:

Har regnet det ud efter hvor jeg gik fra til barsel og hvornår sidste barselsdag var , her mens jeg var på kh det er 50 uger

Du kommer til at have barsel fra omkring den 19-24. August og har barsel indtil lige i starten af august 2012

Ved du sådan ca en bestemt dato? Har ikke en dyt forstand på dette... 

Anmeld

10. marts 2011

LRJ

MoarJ skriver:

Ved du sådan ca en bestemt dato? Har ikke en dyt forstand på dette... 

Jeg har regnet det ud til mellem den 1-6 august

Anmeld

10. marts 2011

blomst84

Når du har født kan du inde på borger.dk se hvor meget barsel du har

Anmeld

10. marts 2011

Worldwide

MoarJ skriver:

På forhånd tak... 

Mhm, uden lige helt og være 100% sikker, så mener jeg du går over på barsel 4 uger før termin.. Jeg har selv været sygemeldt hele min graviditet igennem.. Jeg har også selv taget al barsel her efter fødsels og jeg har indtil den 23 november - hun er født 5 januar..

Det er 14uger til mor og 36 uger til deling.. Og hvis du tager det hele så 4 uger fra før termin og 46 uger efter.. Giver det mening? :p Så kan det ikke passe du gå på barsel den 22 august 2011? og er færdig den 6 august 2012? Bar lige såen hurtig hovedregning

Anmeld

10. marts 2011

Mira0911

Mileva skriver:

Mhm, uden lige helt og være 100% sikker, så mener jeg du går over på barsel 4 uger før termin.. Jeg har selv været sygemeldt hele min graviditet igennem.. Jeg har også selv taget al barsel her efter fødsels og jeg har indtil den 23 november - hun er født 5 januar..

Det er 14uger til mor og 36 uger til deling.. Og hvis du tager det hele så 4 uger fra før termin og 46 uger efter.. Giver det mening? :p Så kan det ikke passe du gå på barsel den 22 august 2011? og er færdig den 6 august 2012? Bar lige såen hurtig hovedregning

Det er helt sikkert noget i den stil... Jeg kan ikke finde hoved og hale i alt det der... 

Anmeld

10. marts 2011

132319

Kamille er født den 13. september og jeg gik først på barsel ugen inden jeg fødte da hun er født 3 uger før tid.

Jeg har barsel til 1. august.

Anmeld

11. marts 2011

Mira0911

Tusind tak for hjælpen til dem der tog sig tid til at hjælpe... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.