Date night

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

sarahb

Tjuhl skriver:

wow! hvor vildt! og hvor var du lækker!!

tak tak Elsker kjolen, den skjuler lige dellerne og så er den skøn og let, så den må også haves i sort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

sarahb

Klitgaard skriver:

Det lyder da bare til at have været den helt perfekte aften og du er jo bare så smuk

Tak Søde det var en dejlig aften

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

michella80 skriver:

Og så blev jeg da lige sulten!!!! Det lyder vildt lækkert!!!!! Dejligt at I har været ude og hygge jer sammen! Og så er det da fedt med en speciel oplevelse!

JAAAAA det var så lækkert og en så fed oplevelse...
Vi skal i hvert tilfælde snart ud og have LÆKKERT mad igen

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

anna-jonas skriver:

Fed aften................med en masse nye smagsoplevelser. Og hot mama...............wauw, du er sgu' en flot pige, Sarah.

TAK SKØNNE METTE... Hvor er du bare dejlig...

Anmeld

12. marts 2011

mama09

sarahb skriver:

Vi har været på date Night i dag..
Ud på en gastronomi oplevelse som Omer fil i fødselsdage gave af hans venner og den blev brugt idag på ham og jeg.
Vi var på en sindsyg lækker japansk restaurant med ekstremt high class sushi og andet japansk.. Det var jo sååå vildt og jeg har spist kammuslinger for første gang i mit liv.. Det var faktisk ret godt. Vi startede med en tang salat med ristede nødder, sort brød ja helt sort med bønner. Derefter fik vi 5 stk kæææmpe sushier, så fik vi en Suppe der var helt skum og forsvandt i munden den var baseret på Sean olie, så fik vi en stor rulle sushi med dybstegt reje og krabbe samt en masse andre små ruller. Så fik vi kam muslinger med en rodfrugt og en pure, derefter kyllinge meatballs og kylling med noget tilbehør og chili dressing. Og såååå chokolade mousse kugler. Dertil fik vi frisk juice af ingefær, æble og lime.. Woooooow de var gode..
En såååå hyggelig aften og æige hva vi havde brug for, nu hvor dagene er ekstra hektiske med 2 børn. Så nu var vi ude og nyde hinanden og jeg havde ny kjole på og mega stilletter, de var såååå høje jeg næsten ikk magtede det til trods for jeg går i stilletter dagligt...
Ihhhh en dejlig aften...

Sikke mange indlæg fra mig i dag, håber ikk i er trætte af mig

uhh fornemt - lyder lækket

Skønt med par aften

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

Hvor er du lækker  Lyder da som en helt igennem fantastisk aften! Man trænger bare nogle gange til at forkæle sig selv, og jeg kunne forestille mig det endnu mere med to rollinger 

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

Lilac skriver:

Hvor er du lækker  Lyder da som en helt igennem fantastisk aften! Man trænger bare nogle gange til at forkæle sig selv, og jeg kunne forestille mig det endnu mere med to rollinger 

Tak søde. Det var en rigtig dejlig aften... Så skønt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.