Date night

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

sarahb

Vi har været på date Night i dag..
Ud på en gastronomi oplevelse som Omer fil i fødselsdage gave af hans venner og den blev brugt idag på ham og jeg.
Vi var på en sindsyg lækker japansk restaurant med ekstremt high class sushi og andet japansk.. Det var jo sååå vildt og jeg har spist kammuslinger for første gang i mit liv.. Det var faktisk ret godt. Vi startede med en tang salat med ristede nødder, sort brød ja helt sort med bønner. Derefter fik vi 5 stk kæææmpe sushier, så fik vi en Suppe der var helt skum og forsvandt i munden den var baseret på Sean olie, så fik vi en stor rulle sushi med dybstegt reje og krabbe samt en masse andre små ruller. Så fik vi kam muslinger med en rodfrugt og en pure, derefter kyllinge meatballs og kylling med noget tilbehør og chili dressing. Og såååå chokolade mousse kugler. Dertil fik vi frisk juice af ingefær, æble og lime.. Woooooow de var gode..
En såååå hyggelig aften og æige hva vi havde brug for, nu hvor dagene er ekstra hektiske med 2 børn. Så nu var vi ude og nyde hinanden og jeg havde ny kjole på og mega stilletter, de var såååå høje jeg næsten ikk magtede det til trods for jeg går i stilletter dagligt...
Ihhhh en dejlig aften...

Sikke mange indlæg fra mig i dag, håber ikk i er trætte af mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

otlitrom

Det lyder som en dejlig aften!

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Og hvordan spiser man en hel rodfrugt skåret i halv med pinde.... De må ha Grummet sig for her blev det med fingrene...

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

kitty skriver:

Det lyder som en dejlig aften!

Så skønt, lige hvad vores "kæreste forhold" havde brug for.. Synes vi plejer vores forældre forhold mere end nok... Hihi

Anmeld

11. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

Vi har været på date Night i dag..
Ud på en gastronomi oplevelse som Omer fil i fødselsdage gave af hans venner og den blev brugt idag på ham og jeg.
Vi var på en sindsyg lækker japansk restaurant med ekstremt high class sushi og andet japansk.. Det var jo sååå vildt og jeg har spist kammuslinger for første gang i mit liv.. Det var faktisk ret godt. Vi startede med en tang salat med ristede nødder, sort brød ja helt sort med bønner. Derefter fik vi 5 stk kæææmpe sushier, så fik vi en Suppe der var helt skum og forsvandt i munden den var baseret på Sean olie, så fik vi en stor rulle sushi med dybstegt reje og krabbe samt en masse andre små ruller. Så fik vi kam muslinger med en rodfrugt og en pure, derefter kyllinge meatballs og kylling med noget tilbehør og chili dressing. Og såååå chokolade mousse kugler. Dertil fik vi frisk juice af ingefær, æble og lime.. Woooooow de var gode..
En såååå hyggelig aften og æige hva vi havde brug for, nu hvor dagene er ekstra hektiske med 2 børn. Så nu var vi ude og nyde hinanden og jeg havde ny kjole på og mega stilletter, de var såååå høje jeg næsten ikk magtede det til trods for jeg går i stilletter dagligt...
Ihhhh en dejlig aften...

Sikke mange indlæg fra mig i dag, håber ikk i er trætte af mig

WOW søde hvor lyder det bare fedt!!! Det er super fedt at prøve noget nyt

Hvad med billeder af dig i kjole og stiletter??

lyder som en fed aften!!

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

CVVE skriver:

WOW søde hvor lyder det bare fedt!!! Det er super fedt at prøve noget nyt

Hvad med billeder af dig i kjole og stiletter??

lyder som en fed aften!!

det var vildt lækkert
Tog selvfølgelig ikke nogle billeder, FLOT.. Andet end et billede med tlf for at vise min mor kjolen.. Her er det

Undskyld rodet med vi skulle t ud af døren med pakkenelikkerne...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

det var vildt lækkert
Tog selvfølgelig ikke nogle billeder, FLOT.. Andet end et billede med tlf for at vise min mor kjolen.. Her er det

Undskyld rodet med vi skulle t ud af døren med pakkenelikkerne...

IHHH den er lækker!! bestilt på asos..? fnis!!! og ja rodet kommer sku når man skal ud af døren med unger og det hele

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

CVVE skriver:

IHHH den er lækker!! bestilt på asos..? fnis!!! og ja rodet kommer sku når man skal ud af døren med unger og det hele

Den er såååå lækker i det lækreste stof. Nej den er inde fra butikken hvor jeg arbejder den er også i sort som jeg tror jeg skal ha fingrene i. Og så skal du se en anden jeg har købt.. Skal nok sende billeder når jeg lige kommer i den. SÅ FIN og du vil ELSKE den

Anmeld

11. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

Den er såååå lækker i det lækreste stof. Nej den er inde fra butikken hvor jeg arbejder den er også i sort som jeg tror jeg skal ha fingrene i. Og så skal du se en anden jeg har købt.. Skal nok sende billeder når jeg lige kommer i den. SÅ FIN og du vil ELSKE den

JAAAA!!! uhhh jeg må ind i din butik snart kan jeg godt fornemme!!!

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

CVVE skriver:

JAAAA!!! uhhh jeg må ind i din butik snart kan jeg godt fornemme!!!

ja de har fået meget fint tøj.. mums...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.