Vi har været på date Night i dag..
Ud på en gastronomi oplevelse som Omer fil i fødselsdage gave af hans venner og den blev brugt idag på ham og jeg.
Vi var på en sindsyg lækker japansk restaurant med ekstremt high class sushi og andet japansk.. Det var jo sååå vildt og jeg har spist kammuslinger for første gang i mit liv.. Det var faktisk ret godt. Vi startede med en tang salat med ristede nødder, sort brød ja helt sort med bønner. Derefter fik vi 5 stk kæææmpe sushier, så fik vi en Suppe der var helt skum og forsvandt i munden den var baseret på Sean olie, så fik vi en stor rulle sushi med dybstegt reje og krabbe samt en masse andre små ruller. Så fik vi kam muslinger med en rodfrugt og en pure, derefter kyllinge meatballs og kylling med noget tilbehør og chili dressing. Og såååå chokolade mousse kugler. Dertil fik vi frisk juice af ingefær, æble og lime.. Woooooow de var gode..
En såååå hyggelig aften og æige hva vi havde brug for, nu hvor dagene er ekstra hektiske med 2 børn. Så nu var vi ude og nyde hinanden og jeg havde ny kjole på og mega stilletter, de var såååå høje jeg næsten ikk magtede det til trods for jeg går i stilletter dagligt...
Ihhhh en dejlig aften...
Sikke mange indlæg fra mig i dag, håber ikk i er trætte af mig
Anmeld