Tjek lige denne fantastiske side!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Aj jamen dem kan du da snilt selv lave!!!

Nej det har jeg slet ikke tålmodighed (eller evner) til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Ida.

michella80 skriver:

Ha ha ha jamen gå da endelig i gang. Der er vidst kunder nok på Navlestrengen!!!! Bobl du bare over. Så må vi overføre til din konto senere

Hehe, jamen var jo på en eller facon rimelig egoistisk i min tankegang, og havde tænkt at beholde mine kreativer boblerier og går ikke ud fra, at I giver sponsorater

Anmeld

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Nej det har jeg slet ikke tålmodighed (eller evner) til!

Visse-vasse.... TIl den pris de er på den side, så skal man nok finde tålmodigheden fram ;)

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Visse-vasse.... TIl den pris de er på den side, så skal man nok finde tålmodigheden fram

Ha ha ha åh nej det tror jeg ikke. Ha ha ha.... Min tålmodighed ligger heeelt andre steder end inden for det kreative område!

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

idamaria83 skriver:

Hehe, jamen var jo på en eller facon rimelig egoistisk i min tankegang, og havde tænkt at beholde mine kreativer boblerier og går ikke ud fra, at I giver sponsorater

Ha ha ha ha du skal ikke være sikker

Anmeld

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ha ha ha åh nej det tror jeg ikke. Ha ha ha.... Min tålmodighed ligger heeelt andre steder end inden for det kreative område!

Nåh for dælen dutme, det er ellers ganske simpelt.

Anmeld

10. marts 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Nåh for dælen dutme, det er ellers ganske simpelt.

Jeg tror også du har ret. Eller det ved jeg. Man KAN godt lave dem selv! Man skal bare have grejerne.. Jeg kunne egentlig godt finde på at nørkle med sådan noget... Måske det skal være i den dersens barsel der først starter når jeg har født

Anmeld

10. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Måske det skal være i den dersens barsel der først starter når jeg har født

Du sender bare Krølfisen med 203'eren til Kolding, så skal jeg nok agere babysitter mens du laver lækre ting og sager! 

Anmeld

10. marts 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Du sender bare Krølfisen med 203'eren til Kolding, så skal jeg nok agere babysitter mens du laver lækre ting og sager! 

Haha, ja, de skal lære det der med offentlig transport tidligt

Ellers kommer du herud på de riges postnummer med sønnike, så spiser vi kage i stedet for

Anmeld

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Jeg tror også du har ret. Eller det ved jeg. Man KAN godt lave dem selv! Man skal bare have grejerne.. Jeg kunne egentlig godt finde på at nørkle med sådan noget... Måske det skal være i den dersens barsel der først starter når jeg har født

Ja da, hun giver jo selv "opskriften" derinde.... Og grejerne koster absolt ikke spidsen af en jetjager....

Jow jow da, man har da også først barsel efter fødslen, jeg kender jo heller ikke til noget før ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.