Tjek lige denne fantastiske side!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Barbamama

Jeg kunne blive SÅÅÅÅ fattig!!! http://www.mini-moebler.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

JustAnotherName

Faaaarlig side!! Den har jeg SLET ikke råd til at opdage    

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Faaaarlig side!! Den har jeg SLET ikke råd til at opdage    

Nej og alle tingene er så søde at man da slet ikke kan vælge. Det er næsten det værste!!! Hvis nu man tænkte: Okay jeg køber to stole og et bord. Hvad dælen skal man så vælge!!!! AAARGH det kan man jo ikke!!!

Anmeld

10. marts 2011

JustAnotherName

Nej og alle tingene er så søde at man da slet ikke kan vælge. Det er næsten det værste!!! Hvis nu man tænkte: Okay jeg køber to stole og et bord. Hvad dælen skal man så vælge!!!! AAARGH det kan man jo ikke!!!

Hehehe  Jeg opgav allerede ved sætterkasserne ....Er så vild med dem

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Hehehe  Jeg opgav allerede ved setterkasserne ....Er så vild med dem.

Jeg kom derind fordi jeg søgte på børnemøbler. Stole og borde! Men åhhh....

Anmeld

10. marts 2011

otlitrom

Nej nej nej nej nej nej! Det er jo ALT FOR LÆKKERT! Det link må jeg lige slette igen, inden de ringer fra banken!

Anmeld

10. marts 2011

Ida.

Jeg får lyst til at gå AMOK på pigernes stole og borde, skamlen i køkkenet og Linas tallerkenrække til bøger!!! Ihh maling, lak og tapet er jo heller ikke gratis! Har i forvejen en plan om en knagerække jeg vil lave, og en STOR tavle til pigerne...der heller ikke er gratis at lave....eigh altså!! Bobler snart over af indestængt kreativitet

Anmeld

10. marts 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Jeg kunne blive SÅÅÅÅ fattig!!! http://www.mini-moebler.dk/

Aj jamen dem kan du da snilt selv lave!!!

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

kitty skriver:

Nej nej nej nej nej nej! Det er jo ALT FOR LÆKKERT! Det link må jeg lige slette igen, inden de ringer fra banken!

Godt så!!! Ja jeg gemte den som favorit! Jeg skal kunne finde den igen når manden skal overtales!

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

idamaria83 skriver:

Jeg får lyst til at gå AMOK på pigernes stole og borde, skamlen i køkkenet og Linas tallerkenrække til bøger!!! Ihh maling, lak og tapet er jo heller ikke gratis! Har i forvejen en plan om en knagerække jeg vil lave, og en STOR tavle til pigerne...der heller ikke er gratis at lave....eigh altså!! Bobler snart over af indestængt kreativitet

Ha ha ha jamen gå da endelig i gang. Der er vidst kunder nok på Navlestrengen!!!! Bobl du bare over. Så må vi overføre til din konto senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.