Hvad har jeg glemt af udstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.031 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Frøken J.

Jeg er jo sådan rigtig OCD og har lister over ALT. Også babyudstyr. Men synes bare jeg må have glemt noget. Bliver ved med at komme i tanke noget, men når jeg skal skrive det på, så glemmer jeg det igen. Så jeg har brug for jeres hjælp. Gider i se på denne liste på google docs jeg har lavet og sige, om jeg har overset noget? Så er i skønne.

Klik her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Frøken J.

Woops, jeg opper den lige op på forsiden. Er lige midt i planlægningen, så vil gerne have skrevet på

Anmeld

10. marts 2011

Loa

Hold da op, du har da rimelig godt styr på det  

Jeg kan i hvert fald ikke lige komme på noget....

Hov havde du skrevet store ting på? Barnevogn, seng/vugge? 

Anmeld

10. marts 2011

Frøken J.

Loa skriver:

Hold da op, du har da rimelig godt styr på det  

Jeg kan i hvert fald ikke lige komme på noget....

Hov havde du skrevet store ting på? Barnevogn, seng/vugge? 

Jeg ved det godt, er planlægningsfreak Men ja, de ting er på Og vuggen er allerede købt. Fik et lyntilbud på en flot vugge brugt til 200, så den sprang vi på. Og fik også lækkert puslebord af samme familie til 200. Lidt tidligt vil nogen måske sige, men når man kan få sådan to store ting i god kvalitet til 400 takker man ikke nej

Anmeld

10. marts 2011

B&J

Kunne ikke lige se en tættekam til hvis han hun får arp

ved ikke om du vil holde dit barn når det skal i nad eller om det skal have sådan en stol det kan ligge i????

baby håndklæder/ med hat muligvis

Solcrem hvis det er et sommer barn.

Undskyld hvis noget af det er skrevet på jeg bare lige har overset

ellers en super smart liste

Anmeld

10. marts 2011

Kofoed.

Sele til barnevognen. Badestativ?.

Tror ikke du vil kunne leve uden en babyalarm, vis bebsi sover ude, når er besøge venner/familie eller bare der hjemme. Ikke sikkert du hørt bebse.

Eller kan jeg ikke komme på noget.

Anmeld

10. marts 2011

Nea85

Hehe.. Jeg var også i RIGTIG god tid med at lave diverse lister

Synes ikke jeg så vaskefad på din liste, men det er ikke nødvendigt hvis puslebordet skal stå i nærheden af en vandhane. Ellers synes jeg at det ser ud som om du har godt styr på det

Hilsen Linnea 32+3 - der efterhånden har købt alt og vasket tøjet (det skader jo aldrig at være i god tid)

Anmeld

10. marts 2011

Valle81

Secrets skriver:

Jeg er jo sådan rigtig OCD og har lister over ALT. Også babyudstyr. Men synes bare jeg må have glemt noget. Bliver ved med at komme i tanke noget, men når jeg skal skrive det på, så glemmer jeg det igen. Så jeg har brug for jeres hjælp. Gider i se på denne liste på google docs jeg har lavet og sige, om jeg har overset noget? Så er i skønne.

Klik her!

Hey

Kan ikke lige se du mangler noget, men vil sige at 1000 bodyer umiddelbart er nok man vasker i fforvejen meget tøj så løbe tør gør man ikke

Kan se du har skrevet 400 til badekar, med mindre det skal være du specielt så kan det købes til under 100 kroner i bilka

Anmeld

10. marts 2011

misspippi

He he hvor er den fin din liste

Jeg tænker bare lidt, at hvis du skal ud og købe alle de ting selv, hvad skal folk så give dig i barselsgave eller til barnedåben????? (hvis i skal holde det) Rigtig mange ting er nemlig ikke nødvendige i den første tid.

Det eneste der lige falder mig i øjnene er at det er rigtig dejligt med mere end en dyne. (Den behøver heller ikke koste 300 kr.)

Vores den ældste gylpede rigtig meget og kastede op pga. mavekramper. Så var en dyne ikke nok. Det er i hvertilfælde også en ting vi har været glade for at have ekstra af med vores yngste.

Jeg havde selv en lang liste da jeg var gravid med den første, så ved hvordan du har det. Men gem lidt til jeres familie og venner kan glæde jer med

Anmeld

10. marts 2011

Frøken J.

B&J skriver:

Kunne ikke lige se en tættekam til hvis han hun får arp

ved ikke om du vil holde dit barn når det skal i nad eller om det skal have sådan en stol det kan ligge i????

baby håndklæder/ med hat muligvis

Solcrem hvis det er et sommer barn.

Undskyld hvis noget af det er skrevet på jeg bare lige har overset

ellers en super smart liste

Tak skal du have!  Der var flere ting, jeg havde glemt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.