KittyGirl skriver:
jeg sad og snakkede med manden idag om det.. og tænkte lidt over det...
Jeg tror faktisk jeg ville kunne være i stand til det...
Tag den her situation (Som er virkelig) ... en far har fuld forældremyndighed over datteren .. og han udøver vold på hende... (vi snakker gul og blå i øregangene fordi hun bl.a. ikke spiser sin madpakke) ....
Moren kæmper en kamp for at få kommunen til at få øjnene op for hvad der sker, men de vender det blinde øje til..
politiet vil ikke gøre noget, da pigen aldrig har blå mærker når hun er ude hos mor...
Statsforvaltningen gør heller ikke noget..
og gentagne gange ser man bare pigen være ked af det og "snakke" om de ting der sker......
Så vil jeg ærligt talt, kunne sige, at jeg ville være drevet så langt ud, at jeg kunne finde på at gøre det.. i en kort stund af følelsesmæssig frustration! ...
Men det er FORFÆRDELIGT... og umiddelbart er det det absolut værst tænkelige der kan ske, og hvor må den mor godt nok have haft det skidt!
Håber i forstår min "mening" med mit indlæg....
for i min nuværende sindstilstand - kunne jeg aldrig drømme om at finde på at røre min søn!
Jeg har også tænkt lidt over det, og tænker som du også, at der vil være tilstande, som eventuel vil kunne drive en der ud.
Tænk hvis en forældre fx har fået den viden, at et barn bliver misbrugt seksuelt af den anden forældre, men at ingen tager det alvorligt. Tænk hvis man forældre skulle udlevere ens barn til misbrugeren. Måske ville man i desperation nå der ud så
Jeg ved bare, at man aldrig skal sige aldrig. Men jeg ved jo intet om baggrunden her, men jeg håber da aldrig at skulle opleve den form for desperation, som disse forældre oplever.
Nogle forældre gør det selvfølgelig også for at straffe den anden forældre.
Men uanset baggrunden, så er det dybt tragisk