Hvordan kan man slå sit barn ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.959 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Faith

Her taler jeg om sagen fra Svendborg, hvor en mor har kvalt sin datter og derefter begået selvmord.

Det er mig en gåde hvordan man kan komme så langt ud at man føler eneste udvej er at dræbe sit eget barn. Synes det er en ufattelig egoistisk handling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Vingummien

Kan kun give sig ret, forstår det ikke... Heldigvis

Anmeld

10. marts 2011

Loa

Hvad er det for en sag? 

Anmeld

10. marts 2011

Faith

Loa skriver:

Hvad er det for en sag? 

En 46 årig kvinde og hendes 7 årige datter blev i morges fundet døde i deres senge. Kvinden havde kvalt datteren hvorefter hun havde gasset sig selv.

Anmeld

10. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg giver dig ret. Forstår det simpelthen ikke. Det er SÅ egoistisk. Ville ALDRIG kunne få mig selv til overhovedet at røre min søn med nogen form for vold.

Fatter ikke folks behov for det.

Anmeld

10. marts 2011

Loa

smillaluna skriver:

En 46 årig kvinde og hendes 7 årige datter blev i morges fundet døde i deres senge. Kvinden havde kvalt datteren hvorefter hun havde gasset sig selv.

Årh læste godt om det tidligere, men der stod der de troede det var et uheld......... 

Nej nej nej, om jeg fatter det heller.... Man må virkelig have det rigtig rigtig elendigt med sig selv, at man kan nå derud........ 
Men at man vælger at tage sit barn med sig, fatter jeg ALDRIG......  

Anmeld

10. marts 2011

morethanperfect

smillaluna skriver:

Her taler jeg om sagen fra Svendborg, hvor en mor har kvalt sin datter og derefter begået selvmord.

Det er mig en gåde hvordan man kan komme så langt ud at man føler eneste udvej er at dræbe sit eget barn. Synes det er en ufattelig egoistisk handling

Det forfærdeligt !! Har lige spurgt min kæreste om det samme

Og så det huset næsten lige ved siden af mig . det er så uhyggeligt :/

Anmeld

10. marts 2011

tinasmor

Det er mig simpelthen en gåde hvordan nogle føler de kan "streffe" den anden forældrepart ved at dræbe deres fælles barn. Sindsyge mennekser. I DRÆBER sgu da jeres eget barn.

Det må være SÅ frygteligt f.eks at være mormor og morfar (i denne sag) hvor man ikke nok med at skulle sorge over at miste sit eget barn, så skal leve videre med at samme person har slået ens barnebarn ihjel.

Anmeld

10. marts 2011

B&J

Jeg ved ikke hvad der er sket oven i hovede på en kvinde eller hvorfor hun har gjordt det men hun har jo haft en masse psysiske tanker stakkels kvinde og stakkels familie og datteren hun skulle lide under hendes mores valg....

Anmeld

10. marts 2011

Lone Jakobsen

kender  slet ikke til sagen...men hvor lyder det dog frygteligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.