Mme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Diana...

Anonym skriver:

Hehe jamen kan godt se jeg allerede har gjort det mere end rigeligt nu hvis det er sådan

Ja det må man sige. He he jeg hader alt det vaskning og kogning osv af flasker så det sgu nemmer bare i opvaskemaskine og vand fra hanen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja det må man sige. He he jeg hader alt det vaskning og kogning osv af flasker så det sgu nemmer bare i opvaskemaskine og vand fra hanen 

Altså det at koge flaskerne ( hun får jo heller ikke vildt mange) det er ikke noget problem, salte sutterne i en gryde med dem så står den jo bare og små bobler, og pludselig sidder man inde i sofaen og tænker ...hmm... gad vide hva det er der siger sådan en mærkelig lyd ude i køkkenet  og wupti så er flaskerne færdige og jeg har SLET ikke tænkt på det imens

Men at koge vandet til selve flaskerne, det kan simpelthen tage livet af mig. Det tager jo en million år før det er koldt nok til at det kan bruges, og nogle gange er jeg måske ikke så skarp til at tænke på at det måske er meget smart altid og ha en stående i køleskabet som er klar til brug  Engang imellem kan det godt blive lidt hektisk når man nu står og skal bruge en her og nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.