Mme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvor lang tid skal man egentlig blive ved med at koge vandet til flaskerne? altså selve vandet man blander MMEén op med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvor lang tid skal man egentlig blive ved med at koge vandet til flaskerne? altså selve vandet man blander MMEén op med

Indtil de er 4 mdr.

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Indtil de er 4 mdr.

Åh ja så har jeg da gjort det i nok tid min datter er 10 måneder

Anmeld

10. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Åh ja så har jeg da gjort det i nok tid min datter er 10 måneder

Heh ja .. Men det er bedst hvis det blir kogt hele tiden mens de skal ha det .. Får hun stadig mme nu når hun er 10 mdr. ??

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Heh ja .. Men det er bedst hvis det blir kogt hele tiden mens de skal ha det .. Får hun stadig mme nu når hun er 10 mdr. ??

Altså hun får den inden hun skal sove, og så får hun dem sådan i nøden (hvis hun er dybt ulykkelig og ikke vil ha noget andet) men der går tit mange dage imellem, så tror snart hun er helt færdig med det flaske halløj om dagen  vi kæmper ihvertfald med at få hende helt af den.

Men ellers får hun det samme og spise som vi får

Men hvis det er bedst at blive ved med at koge vandet, så gør jeg bare det. Kom bare til at tænke på det her til aften da jeg stod og lavede hendes natflaske

Anmeld

10. marts 2011

Vingummien

Jeg gjorde det til han stoppede med flaske, det var d ahn avr 1 år han fik sin sidste godnat flaske. Og det var bare en vane og en tryghed tror jeg, at jeg blev ved at gøre det

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

Efter 4 måneder behøver du ikke det mere så stop du bare med det he he 

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Jeg gjorde det til han stoppede med flaske, det var d ahn avr 1 år han fik sin sidste godnat flaske. Og det var bare en vane og en tryghed tror jeg, at jeg blev ved at gøre det

Ja tror også bare jeg bliver ved med det, så risikerer man ihvertfald ikke noget

Anmeld

10. marts 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Ja tror også bare jeg bliver ved med det, så risikerer man ihvertfald ikke noget

Nej det er nemlig det

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Efter 4 måneder behøver du ikke det mere så stop du bare med det he he 

Hehe jamen kan godt se jeg allerede har gjort det mere end rigeligt nu hvis det er sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.