Jeg skal snart til 1. jordmoderbesøg og vil derfor lige høre, om I havde jeres kæreste/mand med ved besøget? Så vidt jeg ved, skal der ikke ske det store ved dette besøg udover at snakke kost, motion osv?
jeg har aldrig haft min kæreste med hverken ved barn 1 eller barn to. Jeg har aldrig nogle sinde synes at det der skete hos en jm var særlig spændende. hvis min mand var arbejdsløs havde han da taget med, men personligt har det ikke betydet noget for mig om han var der, så synes det var dumt at tage fri for arbejde til det.Han er heller ej med til lægebesøg hos egen læge.
Tilgengæld er han med ved scanninger og hvis der er ekstraordinære møder eller lign som er vigtige.
ved første jm besøg i forrig måned (for mit vedkommende) lavede hun faktisk ingenting andet end at snakke kost osv. hun ikke engang mærkede på mig, lyttede efter hjertelyd eller noget som helst (hvad de ellers normalt gør)
Jeg tror jeg at mange første gangs forældre tager deres mand med, hvori mod anden gangs så tror jeg ikke der er så mange der føler det er nødvendigt at manden er med
Anmeld