manden med til Jordmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Jeg skal snart til 1. jordmoderbesøg og vil derfor lige høre, om I havde jeres kæreste/mand med ved besøget? Så vidt jeg ved, skal der ikke ske det store ved dette besøg udover at snakke kost, motion osv?

Jeg skal også snart til 1. jordmorderbesøg, men jeg tager ikke kæresten med
Det var en fællesbeslutning, da han ikke synes det lyder så spændende/relevant, og jeg egentlig ikke tænker at det er så interessant for ham. Det der betyder mest for ham, er, at være med til scanningerne.

Jeg tænker, at det er op til manden om han vil eller ej Det betyder ikke så meget for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

NinaNymannMadsen

min kæreste var med til alle ting der vedrørte baby da jeg ventede asta og regner også med han skal med den her gang. hvis han ikke vil så får han lov til at blive hjemme men regner da med han tager med for han vil da også gerne høre baby og være med til de ting der skal ske også jo

Anmeld

10. marts 2011

tinasmor

Jeg skal snart til 1. jordmoderbesøg og vil derfor lige høre, om I havde jeres kæreste/mand med ved besøget? Så vidt jeg ved, skal der ikke ske det store ved dette besøg udover at snakke kost, motion osv?

jeg har aldrig haft min kæreste med hverken ved barn 1 eller barn to. Jeg har aldrig nogle sinde synes at det der skete hos en jm var særlig spændende. hvis min mand var arbejdsløs havde han da taget med, men personligt har det ikke betydet noget for mig om han var der, så synes det var dumt at tage fri for arbejde til det.Han er heller ej med til lægebesøg hos egen læge.

Tilgengæld er han med ved scanninger og hvis der er ekstraordinære møder eller lign som er vigtige.

ved første jm besøg i forrig måned (for mit vedkommende) lavede hun faktisk ingenting andet end at snakke kost osv. hun ikke engang mærkede på mig, lyttede efter hjertelyd eller noget som helst (hvad de ellers normalt gør)

Jeg tror jeg at mange første gangs forældre tager deres mand med, hvori mod anden gangs så tror jeg ikke der er så mange der føler det er nødvendigt at manden er med

Anmeld

10. marts 2011

MetteDN

Min kæreste var med.. Han er faktisk med til alt også lægebesøg, han vil helst ikke gå glip af noget som helst

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Jeg skal også snart til 1. jordmorderbesøg, men jeg tager ikke kæresten med
Det var en fællesbeslutning, da han ikke synes det lyder så spændende/relevant, og jeg egentlig ikke tænker at det er så interessant for ham. Det der betyder mest for ham, er, at være med til scanningerne.

Jeg tænker, at det er op til manden om han vil eller ej Det betyder ikke så meget for mig.

Netop det tænker jeg også.. Han var med til scanningen i uge 7 og NF og selvfølgelig også MD næste gang.. Men tror jeg lader ham blive hjemme her 1. gang

Anmeld

10. marts 2011

Frk.S

Jeg havde min kæreste med. Jeg havde sagt til ham, at der nok ikke skete så meget, så han skulle selv bestemme om han ville med eller ej. Det ville han dog gerne.

Det var nu en fin beslutning, da vi fik lov at høre hjertelyd! 

Jeg regner også med at han skal med til de efterfølgende besøg og selvfølgelig til scanninger. Lægebesøgene har han endnu ikke været med til, og det er der umiddelbart heller ikke nogen grund til efter min mening. 

Anmeld

10. marts 2011

Nynne88

Min kæreste var ikke med.. Men jeg fortalte ham jo om allt det der skete. Nu har jeg kun været til jordemoder en gang, men blev både mærket på, hørte hjertelyd og blev scannet "for sjov" . Det ville han gerne have oplevet, men det er der jo ikke noget at gøre ved, når man arbejder. Det er mange gange han skal tage fri, hvis han skal ned hver gang.

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg havde min kæreste med. Jeg havde sagt til ham, at der nok ikke skete så meget, så han skulle selv bestemme om han ville med eller ej. Det ville han dog gerne.

Det var nu en fin beslutning, da vi fik lov at høre hjertelyd! 

Jeg regner også med at han skal med til de efterfølgende besøg og selvfølgelig til scanninger. Lægebesøgene har han endnu ikke været med til, og det er der umiddelbart heller ikke nogen grund til efter min mening. 

Altid fedt at høre hjertelyd Vi har hørt hjertelyd ved begge scanninger indtil videre Men forventer ikke at gøre det ved JM 1. gang

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

Jeg havde ikke nogen med til det besøg.. Men som du selv skriver, sker der heller ikke rigtig noget.

I vil snakke om de gode vaner, og de dårlig.. Om du ryger og hvad motion du laver o.s.v.. Ellers så mærker hun på dig og lytter hjertelyd. Ellers så snakkede vi lidt om min alder, var 18 første gang jeg var til jordemor, men nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er.. 

Jeg ville vente og så tage min kæreste med til scanning i stedet for.

Anmeld

10. marts 2011

klmf

Det er jo helt op til de enkelte par, hvad man har lyst til Jeg havde aldrig min kæreste med, synes ikke rigtig der sker noget til JM jeg ikke kunne fortælle om, når jeg kom hjem. Vi syntes det var vigtigst han var med til skanningerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.