manden med til Jordmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal snart til 1. jordmoderbesøg og vil derfor lige høre, om I havde jeres kæreste/mand med ved besøget? Så vidt jeg ved, skal der ikke ske det store ved dette besøg udover at snakke kost, motion osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Moar2011

jeg havde min kæreste med.. og der blev snakket om det du skrev , mærket lidt på en, og så blev der svaret på spørgsmål hvis man havde nogen og hun fortalte lidt om graviditet ..

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

jeg havde min kæreste med.. og der blev snakket om det du skrev , mærket lidt på en, og så blev der svaret på spørgsmål hvis man havde nogen og hun fortalte lidt om graviditet ..

Okay. Tak for dit svar

Anmeld

10. marts 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Okay. Tak for dit svar

velbekom da

Anmeld

10. marts 2011

heisamig

Min kæreste var ikke med. Vi ville hellere gemme hans fridag til et besøg når vi er længere henne og jeg må sige, at jeg bestemt var glad for beslutningen, da besøget kun omhandlede generelle papirer, kost, motion osv. Så du kan sagtens gøre det alene uden I går glip af noget

Anmeld

10. marts 2011

SpunkenJo

Næ, syns det var spild af hans tid

Han var med sidenhen, men der blev det også mere interessant hjertelyd og skøn af kilo

Så tag du bare afsted selv hvis du syns/hans syns

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Næ, syns det var spild af hans tid

Han var med sidenhen, men der blev det også mere interessant hjertelyd og skøn af kilo

Så tag du bare afsted selv hvis du syns/hans syns

Ja så er det nok også mere interessant Vil ikke spilde hans tid med noget, som vi reelt set godt ved i forvejen

Anmeld

10. marts 2011

Kindfed

Jeg havde ikke min med før hen mod slutningen af graviditeten. Synes virkelig ikke, det var særlig spændende snak for en mand, der ikke selv var gravid, og at han nok skulle få det at vide, som han havde brug for, igennem mig. Faktisk først, da det handlede om fødsel, kom han med. (Han satte stor pris på den fordeling!)

Anmeld

10. marts 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Ja så er det nok også mere interessant Vil ikke spilde hans tid med noget, som vi reelt set godt ved i forvejen

Go plan

Første møde er allermest for dig
- og de følgende er for jer alle tre syns jeg

Anmeld

10. marts 2011

mor_sabina

Ved min første graviditet var han med hver gang, der var mange tanker og synes det var fint han kunne følge lidt med i det hele

Men anden gang har han slet ikike været med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.